Lär dig mer om Guild Wars 2

Robot
Medlem
Lär dig mer om Guild Wars 2

Öhum. De fem första skillsen bestäms av både vapen och klass/ras. De fem andra kan man välja själv.
Och därmed är även elitskillen frivillig, precis som i ettan kommer de vara svårare att få tag i.


signatur

Me wants GW2!

Medlem
Skrivet av YPro:

Öhum. De fem första skillsen bestäms av både vapen och klass/ras. De fem andra kan man välja själv.
Och därmed är även elitskillen frivillig, precis som i ettan kommer de vara svårare att få tag i.

Helt korrekt! Mi scusi senor!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ser fram emot det här spelet så oerhört mycket! Älskar stuket på grafiken och utformningen i sig, de olika skillsen de visade för elementalisten såg sjukt mysiga ut också

Medlem

Det som ja fann redigt tråkigt, näst intill game breaking loss.. Bristen på kul loot.

Fanns ju verkligen ingenting att söka efter, och att grinda random rep och göra quests som igentligen inte ger någonting kändes snart meningslöst

Medlem

PvE-delen i det första Guild Wars var knappast något speciellt. Tyckte det var PvP-momenten som stal mest av min uppmärksamhet.

Väldigt taggad inför detta

Medlem

ursäkta dubbelpost

Medlem

Måste erkänna att jag inte spelat nått online spel lika mycket som World of warcraft men Guild wars är en stark 2:a! Kör det då och då och har spelar alla expansionerna, diggar det som tusan! Musiken och allt är underbart.Lite besviken på att de slutade släppa sjukt coola CG intron efter första expansionen dock, likaså att de slutade med super collectors editions efter nightfall.

Medlem
Medlem

Churning Earth filmen var badass. Ge mig detta spel nu.

Inaktiv

Måste bara säga, Jaime Jones, som gjort den bilden som prydar artikeln är en gud... www.artpad.org

Medlem
Skrivet av hitbengan:

Ser fram emot det här spelet så oerhört mycket! Älskar stuket på grafiken och utformningen i sig, de olika skillsen de visade för elementalisten såg sjukt mysiga ut också

Elemetalisten är sjukt mysig, i alla fall i ettan. Ele är min primary char och jag kommer nog att fortsätta med det även i tvåan

Vill-ha-o-metern för GW2 stiger hela tiden


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Är inte guild wars ett MOG? Man träffar inte på andra spelare utanför städerna bara om man är i grupp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Elementalist verkar vara riktigt kul Jag kom aldrig in I GW riktigt fast provade det till en början. Jag har inte kollat upp så mycket information (det verkar verkligen ha varit tystlåtet!) men fungerar utforskande på samma sätt som i ettan?

Det absolut mest avtändande med det var ju korridorerna.

Medlem
Skrivet av toern:

Elementalist verkar vara riktigt kul Jag kom aldrig in I GW riktigt fast provade det till en början. Jag har inte kollat upp så mycket information (det verkar verkligen ha varit tystlåtet!) men fungerar utforskande på samma sätt som i ettan?

Det absolut mest avtändande med det var ju korridorerna.

Nej de har ändrat lite, det är inte instancer som det var i ettan, utan nu är det som i WoW(du möter människor utanför städerna osv). Det kan bli riktigt sjukt bra, vi får se vad som väntar med tiden

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Är inte guild wars ett MOG? Man träffar inte på andra spelare utanför städerna bara om man är i grupp.

Det är ändrat i gw2, nu ska man hoppa o skutta o simma fritt i världen med alla på servern.. samt att de elimenerat kill steal genom att alla som medverkar i strid ska belönas? dvs att du kan springa och "sola" brevid en grupp eller flera?

Jaja jag har fullt förtroende för att detta spel kommer att rocka, spelat gw lite av och till i 5år och det är fortfarande skoj att hoppa in i då och då.. behöver inte sitta i nån sju timmars reid för att känna att jag fått ut något av det.

Och det är väl klart som korvspad att det finns Rare loot i gw, vad pratar han om där längre upp?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Jaja... så lät det förra gången med, men efter ett tag blir det ändå slentrian, vad de än säger...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Loot fanns det garanterat gott om, Kerrai.

Jag och guilden brukade kila runt utanför Sorrows Furnace en del och farma greens, det var tider det. :>

För övrigt ser jag fram emot detta spel mer än jag nog sett fram emot något annat nånsin. Aldrig spelat något så mycket online som jag lirat Guild Wars.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

inget man gör ofta och mkt kan väll undgå att bli slentrian? och vad var det som lät förra gången? att gw1 var instansierat har väll framgåt hela tiden? men det handlar knappast om det.

Om man lägger 500kr och har jävligt kul ett bra tag, slipper betala månadskostnad så är det väl ett riktigt lyckat köp?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar