I år öppnar Nintendos eget nöjesfält - Super Nintendo World

Robot
I år öppnar Nintendos eget nöjesfält - Super Nintendo World

Ska du till japan? Kolla in den här syratrippen.

#japan, #nöjesfält, #super-nintendo-world


Frilansare

Till och med jag blir lite sugen.

Medlem
Medlem

Coolt, men hur får de alla block och mynt att sväva i luften precis som i spelen?

Medlem
Gen
Medlem

@ohGr: Huvudet på spiken. Måste säga att Nintendo blivit riktigt duktiga på att göra extremt töntiga reklamer. Se bara på Ring Fit reklamen, den är extremt jobbig att titta på.

Frilansare

@Gen:
Undrar om det kanske funkar superbra i Japan?

Geeks Gaming
Skrivet av Joakim Bennet:

Till och med jag blir lite sugen.

Tja, funderar Geeks på att göra ett reportage har jag 3 ungar som hoppar av glädje här hemma och vill dit 😱

Gen
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

@Gen:
Undrar om det kanske funkar superbra i Japan?

Antagligen. Men vore det en idé att också ha en reklam anpassad för västvärlden?

Gnällkuk

Vad fan var det där?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vad fan var det där?

Jag vet inte, men jag vill dit!


signatur

subterranean homesick alien

Skrivet av Bojkott:

Coolt, men hur får de alla block och mynt att sväva i luften precis som i spelen?

Som i Pokemon go


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Frilansare
Frilansare
Skrivet av NordhNet:

Tja, funderar Geeks på att göra ett reportage har jag 3 ungar som hoppar av glädje här hemma och vill dit 😱

Haha som SVT och TV4 alltid gör - spel? Vi tar in en barnpanel! Men ja, i fallet nöjesfält skulle det nog passa.

Medlem

Ok videon var jävligt löjlig. Men ändå. Ett Disneyland fast med Nintendo tema? I'm in!

Medlem

Coolt! Ska försöka fixa biljetter!

Denna videon var lite mindre... kass... och lite mer informativ:

https://youtu.be/K67EiwX7J_0

Medlem

Fasen vad fint❤️

Frilansare
Skrivet av Jiminy:

Coolt! Ska försöka fixa biljetter!

Denna videon var lite mindre... kass... och lite mer informativ:

https://youtu.be/K67EiwX7J_0

Tack för tipset!

Medlem

Jag kan lätt föreställa mig hur jag också skulle bli så där sprittande glad ifall jag fick en Mario-mössa och fnittrande bara låta äventyret skölja över mig.

1
Skriv svar