Rockstar-vecka på Steam

Inaktiv
Rockstar-vecka på Steam

Hoppas det blir någon bra rea på GTA IV sen, blir nog ett köp då. Är PC-versionen patchad och spelbar nu?


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Tips för de som vill slippa öppna Steam-fönstret för att hålla koll på alla snabba deals:

Gå med i Rockstar Games Official Group i Steam Community så får ni en liten popup mitt i skärmen varenda gång en ny deal läggs upp.

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:

Hoppas det blir någon bra rea på GTA IV sen, blir nog ett köp då. Är PC-versionen patchad och spelbar nu?

Ledsen mannen, den var igår.

Medlem

Mja, gick ju och köpa via LIVE för 149:-.. Uhm, GTA IV dvs. Förra veckan var det nog.
Sen var det väl nån annan online butik som sålde det ännu billigare.

Inaktiv

Hur funkar det när man köper det via Games for Windows Live, är det som Steam att man kan ladda ner det hur många gånger som helst till vilken dator som helst (fast bara spela på en i taget såklart)?

Medlem

Jo. Köp>tanka ned. Jag har då tankat ned GTA IV tre gånger redan för att jag gjorde lite små tabbar vid installation. Dock går det ju snabbt på 100MBit lina så inga problem. Men man får ned hela spelet på disk sen är det bara och installera via LIVE och spela via LIVE eller genväg.

Se bara till att fixa i inställningar så att content och spelen installeras på rätt plats

Inaktiv

Fan att jag missade den. Får väl vänta på nästa rea då. ^^


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

"De senaste två dealsen håller sig endast korta tidsperioder så slå till nu om sug finnes."

Attans =/ så missade man GTA classics. Nu på given länk, så kostar det 30 euro.
Aja ^^ Saknar i för sig bara vice city. Men det skulle bara varit smidigt att ha allt tillgängligt online så man slipper leta upp skivor när man vill spela.

Medlem

Köpte Rockstar packetet via steam. Har haft problem med att aktivera GTA4 då min cd-key är ogiltig, men Episodes from Liberty City funkar. Är även fler som har problem med att aktivera GTA4 om man kollar på steam forumet.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Lätt värt det!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
1
Skriv svar