2010-talets bästa speltrailer?

Medlem

Metro: Last light är den första trailern jag kommer att tänka på.
Får gåshud när människorna i trailern inte får komma in till säkerhet för att det är fullt.

Medlem

Heatblur sine F-14 trailere er virkelig klasse:

Medlem

Det här är ju bra skit.

Medlem

Minnet är ju lite kort, men dessa trailers blev jag grymt imponerad av. Det finns säkert fler som gjorde mig hypad men dom här kommer jag ihåg bäst.

Medlem

Denna kom när The Witcher 2 skulle släppas till konsol. En av dåtidens dyraste trailers och riktigt cool än idag.

(Verkar som det bara blir en länk när man gör det via mobilen)

Medlem

GTA5s reveal, tror jag. Men om jag nu inte tar just den, så har jag alltid gillat denna, den är liksom cool.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Första Final Fantasy VII Remake-trailern från E3 2015. Det jublet bland publik och streamers var så märkligt att höra. Jag vrålade lika mycket själv. En välkomponerad trailer som visade upp så glimtar så att man anade vad som var så på väg, jublet ökade taktfast när olika detaljer visades och när sedan Cloud och Barret kommer gående visste glädjevrålet inga gränser.

Frilansare

Bäst är ju svårt, men denna...

Medlem

[video="https://youtu.be/W01L70IGBgE[/video"]
... To get you killed..

Bäst utan tvekan.


signatur

"High life on low budget"

FM-guru
F.d. Sisyr

Många Witcher-trailers, nästan alla från trean. Min personliga favorit är nog från tvåan.

Medlem

Blizzards trailers för Diablo 3, Reaper of Souls och Diablo 4 är helt otroliga. Får gåshud varje gång jag ser dem.

jbx
Medlem

Jag var svag för Fallout 76 trailern. Synd att spelet var bottennapp..


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Älskar verkligen denna och älskar verkligen spelet.
Den här och dead island är helk klart i topp!

This War of Mine - Teaser Trailer.
Väldigt enkel. Väldigt kraftfull.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av Zidious G:

https://m.youtube.com/watch?v=tEA_wUk5pUs

Denna kom när The Witcher 2 skulle släppas till konsol. En av dåtidens dyraste trailers och riktigt cool än idag.

(Verkar som det bara blir en länk när man gör det via mobilen)

För mig står det mellan den du länkade och den här:

Medlem

Warhammer mark of chaos är en grymt bra trailer.
https://www.youtube.com/watch?v=dNFGJQIW5ZM

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Samma här, gick all-in och hostade up 23k för creme de la creme när det begav sig. Har kvar mitt steelseries 6gv2 jag köpte i samma veva än idag. Blev sjukt hype av att se trailern igen, samtidigt som jag är förundrad över hur de totalt dödat spelserien sedan Bf3.

Haha... titta just på den och kände samma sak. Blev sugen på att köra de igen

Medlem

Dead Island-trailern är riktigt bra, likaså flera av trailers från SWToR, men Wrath of the Lich King tar priset för mig.
Känslan efter år av uppbyggnad till att äntligen få ta sig an Lich King kommer stå högt väldigt länge.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Grafikfejs
Paradox Interactive

signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem

De flesta av mina favorittrailers finns redan med i tråden. Hade nästan glömt de fortfarande helt suveräna "Meet the xxx" från TF2. Som man garvade åt Medic och sedan Pyro när de äntligen kom.

Lägger till den här SWTOR-trailern från innan Disney kom in och förstörde allt. Grym trailer för sin tid!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=rP3UngLFou4

Personligen så älskar jag denna, iallafall till 3:14

Medlem

Hellgate London, grym trailer men spelet höll inte måttet

Medlem

Ytterligare två trailers som gav impact när de visades. Ett av få lysande Wii U spel som släppts. Open world RPG. Hoppas på en remaster till Switch.

Musiken är även bra i det spelet.

Trailer för Remake av Xenoblade Chronicles (ettan) som släpps till Switch dock. Även det open world. Medan FFVII remake är det mest hypade i år så tror jag personligen att Xenoblade kommer vara den bästa remaken. Man får dessutom hela spelet på en gång och inte utdraget i flera släpp över ett decennium.

Persona 5 Royal. Var lika mycket väntat som överaskande när det utannonserades. Inte den flashigaste trailern, men eftersom jag vet hur lysande Persona 5 var så fick jag direkt feeling. Bara 17 dagar kvar nu!

Medlem

Gåshud fortfarande efter 8 år när jag ser den och den är fortfarande aktuell med sitt budskap.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Metro: Last light är den första trailern jag kommer att tänka på.
Får gåshud när människorna i trailern inte får komma in till säkerhet för att det är fullt.
https://www.youtube.com/watch?v=aucyUZ6PpOE

Skulle precis lägga in dennna, men såg att du hann före.

Medlem

Avslut på det katastrofala orginalversionen av Final Fantasy 14 och en trailer för den kommande A realm reborn i en och samma video. Sanslöst vackert.

Medlem

Hur har ingen än länkat BF3: Caspian Border:

[/quote]

Medlem

Finns inte en trailer som jag tittat på lika många gånger som denna.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Strafe

Våldsamma och blodiga men roliga kan man tycka, inget man glömmer i alla fall.

Medlem

Första trailern till BF1 helt klart.

123
Skriv svar