Releasehästryttare
Releasehästryttare

För alla som är lite nyfikna på hur man gör när man hyvlar en ulk.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Once you pop, you just don't stop.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Releasehästryttare
Gnällkuk

ping @Tomas Helenius: :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k: Det fick mig att tänka på den gång jag stod i kassakön inne på Kjell o Co. Framför mig frågade kunden som betalade om han kunde ta ur varan ur kartongen så att butiken kunde slänga förpackningen. "Ja det går fint." sa killen i kassan och lade till "Här har vi kjellsortering."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk
Skrivet av conthox:

@trickeh2k: Det fick mig att tänka på den gång jag stod i kassakön inne på Kjell o Co. Framför mig frågade kunden som betalade om han kunde ta ur varan ur kartongen så att butiken kunde slänga förpackningen. "Ja det går fint." sa killen i kassan och lade till "Här har vi kjellsortering."

Haha, medvetet eller omedvetet?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k: Ingen aning, men det blev ett gott skratt från oss som stod i kön i alla fall


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

@trickeh2k: Haha, Kjell har många järn i elden! Fattas väl bara att han typ startar eget fotbollslag också...

Kjell startar eget fotbollslag i engelska ligan och vinner FA-cupen - Kjellsea.

Gnällkuk

@Nemo: Kjell börjar jobba som programmerare, skriver Kjellkod ;>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör

Approved!


signatur
Medlem

Kjell skapar unikt syntband Kjellsynt.
Kjell är säker på hans nya väderapp Kjellklart kommer slå igenom.
Försvaraminster Kjell kör över förbrytare med stridsvagn, hävdar del av hans Kjellförsvar.
I Kjells affär är allt gratis som Kjellger.
Kjells hyfsat bra sociala förmåga är Kjellskaplig.
Kjell har ett ovanligt smeknamn som folk säger Kjellan.
Det Kjell föraktar mest är Kjellförakt.

Medlem

And what Kjell we do about the climate change?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det tog hårt för Kjell, gav dålig Kjellkänsla...

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@Nemo: Kjell börjar jobba som programmerare, skriver Kjellkod ;>

Programmerar-Kjell har man ju hört talas om!

Var det inte hann som uppfann det där nya programmeringsspråket? PowerKjell.

Medlem

Varför har Ibrahimovic så krokig näsa?

- För att någon har Zlatan


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare
Skrivet av Freakon:

Varför har Ibrahimovic så krokig näsa?

- För att någon har Zlatan

Releasehästryttare
Medlem

Tove Jansson den elaka gamla tsärringen. D:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gnällkuk
Skrivet av Freakon:

Varför har Ibrahimovic så krokig näsa?

- För att någon har Zlatan

Ska tilläggas att detta behöver skånsk dialekt för den som inte förstår (För att nån har slatt han).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av Nemo:

Programmerar-Kjell har man ju hört talas om!

Var det inte hann som uppfann det där nya programmeringsspråket? PowerKjell.

Haha, så jävla GULD. Kommer alltid att fnissa framöver när jag startar det


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vad äte Kjell helst utomlands? - Kjellfish.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Hahahaha!


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Skriv svar