Maffig trailer för Halo: Reach

Robot
Medlem
Maffig trailer för Halo: Reach

Så överhypat spel tyvärr, är en helt ok shooter, men inget mer.. halo.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fruktansvärt lam trailer, hade de gjort såhär istället och samma stuk som ODST-trailern däremot...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

En fråga, varför bli han blåögd? Är blåögda dom ultimata soldaterna eller vad vill dom ha sagt med det?

sluta försöka hypa upp ett spel med en sådan fail trailer... Seriöst vafan tänkte de med?

NIB
Medlem

lol sexiga ståvårtor. Och hur lyckades han klä sig liggandes? Fail.

Medlem

pampig my ass. Den var aslam.

Edit: menar självklart "maffig my ass, den var lam!"

Medlem

En besvikelse till trailer jämfört med ODST. Hoppas att det kommer några bättre snart.

Medlem

Jag känner lukten av en "arie"

Medlem

besviken Hoppas den långa versionen på xbox live är bättre.

Hmmm? Verkar som om jag var den enda som tyckte om trailern, men jag kan hålla med om att den var sämre än ODST trailern. Den var dock väldigt kort och det skulle inte förvåna mig om det dök upp flera små live-action trailers.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Det verkar precis som om spelet skulle släppas. Jag tror nog att detta är starten på en tråd av väldigt många trailers. Låg budget trailer. Men vänta bara tills riktiga spelet kommer!

Nu är det beta! Då ska trailerna vara en BETA!

Medlem

Barnen som vill se krig.
Jag gillade den.

Medlem

släpp tv:n förfan...

Snygg! Den gillar vi!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Sämre än ODST:s. Där snackar vi bra trailer!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

ODST var bättre, men denna var ju inte dålig direkt.

Medlem

Ingen Neill Blomkamp inte... Btw har någon länk till ODST-filmen, måste ha missat den när den kom.

Medlem

Överhypat helt klart. Varför la dom inte av efter 1an bara?

Medlem
Skrivet av NIB:

lol sexiga ståvårtor. Och hur lyckades han klä sig liggandes? Fail.

Om du tittar på "bordet" han ligger på så är det inte samma när han har kläder på sig och går därifrån. Alltså kan det vara lite mer att han varit omedveten och förflyttad.

Medlem
Skrivet av Mahone:

En fråga, varför bli han blåögd? Är blåögda dom ultimata soldaterna eller vad vill dom ha sagt med det?

De finns en förlängd version på youtube där man ser att han blir injicerad med någon blå vätska. Dom menar väll på att det är därför han blir blåögd:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Mahone:

En fråga, varför bli han blåögd? Är blåögda dom ultimata soldaterna eller vad vill dom ha sagt med det?

De finns en förlängd version på youtube där man ser att han blir injicerad med någon blå vätska. Dom menar väll på att det är därför han blir blåögd:P

Jaså? Ja så kan de gå, eller? Mina ögon kanske blir blå om jag äter extra mycke blåbär i höst

Medlem

Det roliga är att alla dessa reklamfilmer som görs till Halo spelen ser roligare ut än spelen i sig. Väldigt synd.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Det roliga är att alla dessa reklamfilmer som görs till Halo spelen ser roligare ut än spelen i sig. Väldigt synd.

*suck*

Vad ska vi göra med dig redmac?

Medlem
Skrivet av redmac:

Det roliga är att alla dessa reklamfilmer som görs till Halo spelen ser roligare ut än spelen i sig. Väldigt synd.

Hur tusan kan du tycka denna reklamfilm får spelet att se kul ut?
Tycker spelet verkar kul, men filmen var seg, billig och tråkig. Vart är musklerna, hans reslighet (längd), styrkan?
Hoppades att dräkten redan skulle vara "bebodd" och ge honom en smäll, han verkade ju mesigare än "rookie" (odst) och då är det illa.

Medlem

Äh, det är ju Halo. Klart det är mediokert, som bäst...

Medlem

Finns en öppen bakväg för att ta sig in i betan nu

1
Skriv svar