Avståndsmord i Sniper: Ghost Warrior

Robot
Medlem
Avståndsmord i Sniper: Ghost Warrior

ser riktigt coolt ut älskar sniper =D

Medlem

Ingen kulbana? Fail

Inaktiv

Ser ut att kunna bli riktigt bra. Dock saknas filmen i nyheten. Gå in på spelets sida och sen hitta den via filmer duger inte.
:<


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

krypskytte spel är sköna, hoppas att det kommer ett demo så man får en chans att testa det. stör mig lite på artikel texten men ok man förstår ändå.

Inaktiv

CIty interctive brukar ju släppa spel typ varje halvår och nästan alla har varit skit men det här kanske kan bli nåt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CreepyCruel:

Ser ut att kunna bli riktigt bra. Dock saknas filmen i nyheten. Gå in på spelets sida och sen hitta den via filmer duger inte.
:<

Fixat!


signatur

kulbana eller gtfo

Medlem

City Interactive gör värdelösa spel och massproducerar skit.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ser oerhört enformigt ut desvärre..


signatur

Ducati Streetfighter 848

Ser underbart ut. Äntligen en arvtagare till WW2 sniper elite.


signatur
Inaktiv

haha det första krypskytte spelet som City Interactive verkar ha gjort någolunda bra, men inget slår sniping i PR
det här va wierd, inga ljuddämpare trots att M110 nästan alltid* använder ljuddämpare..... men men ger det ett försök !

Medlem

Fap fap fap fap

Medlem
Skrivet av flyer232:

CIty interctive brukar ju släppa spel typ varje halvår och nästan alla har varit skit men det här kanske kan bli nåt

+1

Det var ju nästan realistiskt; varför inte försöka göra det lite svårare, en utmaning...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

tsk
Medlem

Eh... ingen spotter funktion (binoculars, avståndsmätning, vindmätning) what so ever... kunde lika gärna varit en railgun från quake han höll i..... FAIL

Edit: dessutom var det sniper på 130-200 meters avstånd... det kallar inte jag sniper... dagens sniper ligger på avstånd grymt mycket längre distanser... men ah well... kan ju hoppas på kass video

Medlem

Kanske blir bra, kanske inte.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Skrivet av tsk:

Eh... ingen spotter funktion (binoculars, avståndsmätning, vindmätning) what so ever... kunde lika gärna varit en railgun från quake han höll i..... FAIL

Edit: dessutom var det sniper på 130-200 meters avstånd... det kallar inte jag sniper... dagens sniper ligger på avstånd grymt mycket längre distanser... men ah well... kan ju hoppas på kass video

Tom Berenger snipade ju från inte så långt avstånd. Tror knappas en erfaren sniper behöver någon spotter för ett 300 meters skott. Iallafall inte enligt mina år med mauser.


signatur
Medlem

ska man lira sniper ska man ju köra Sniper elite. och då på svåraste såklart:)

Medlem

Varför görs det aldrig nått "realistiskt" sniper spel istället. Hur kul är det att springa runt och snipa 500 fiender med nån jävla auto-aim-bullet-time-slowmotion bössa?

Näe, ta bort alla jävla Neo effekter och gör det verkligt. Smyga i position, vänta, mäta avstånd, vind, ta ett skott och fly.

Medlem
Skrivet av Mack:

Varför görs det aldrig nått "realistiskt" sniper spel istället. Hur kul är det att springa runt och snipa 500 fiender med nån jävla auto-aim-bullet-time-slowmotion bössa?

Näe, ta bort alla jävla Neo effekter och gör det verkligt. Smyga i position, vänta, mäta avstånd, vind, ta ett skott och fly.

För då så skulle inga småungar utan talåmod vilja köpa spelet. De vill ha arcadshooters där de kan leka att de är bäst med Noscopes och så vidare...

Tråkigt att spelet ser ut att bli så, jag som såg fram emot en bra uppföljare till Sniper Elite.

Medlem

bah, vill att vind och som sagt kulbanor även ska vara inblandade inte bara sikta och skjut..

Medlem

VILL HA! love sniper spel kan man leka cool och äga folk och skrika åt dom när dom dör i slowmo


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Skrivet av TurbinKorven:

VILL HA! love sniper spel kan man leka cool och äga folk och skrika åt dom när dom dör i slowmo

Ja såsom skrika NOOB till alla man dödar så himla kul ju......(ironi) det är så det är på Bad company 2 numera.:|


signatur
Medlem

Man kan ju tycka att det inte borde vara hiskeligt svårt att göra ett spel som kan gynna båda spelstilerna. Skillnaden mellan ett arkadläge och ett realistiskt läge lär ju bra vara några parametrar som förändrar kulans bana och fiendernas antal. Synd, såg trevligt ut annars. Kan nog tänka mig att inspektera det då jag alltid kör shooters med ett assault och ett helautomatiskt snipergevär.

Älskade Bad Company 2s senare banor då det gick att snipa mycket.

Medlem

Det står ju faktiskt på deras hemsida att detta ska vara det mest realistiska sniperspelet någonsin och att deras ballistikmotor räknar ut skjutbanan med gravitation och väderförhållanden som vind, dimma och regn inräknat.

De borde ju inte var totalt omedvetna om Sniper Elite. För om de är det och spelet sedan inte levererar så är det ju vansinnigt kvalificerat skitsnack bara för att sälja in spelet. Videon kan ju vara gjort i något slags arkadläge för att attrahera kidsen.

Den som lever får se. Jag ska nog inspektera det i alla fall. Även rötägg kan ju ibland göra bra saker.

Medlem

ser absolut ovande ut. alla älskar och hatar. frågan är väl om det blir för seg med bara sniper... fast jag tror på idén.

Medlem

Kan någon förklara för mig varför kille nummer 2 inte dör när kille nummer 1 som står rakt framför honom tar en kula i huvudet?
Ingen doublekill i det här spelet alltså

Medlem

@Hardboiled15

Det är inte City Interactive som utvecklar spelet. De är utgivarna
Utvecklarna står just nu som Okänd


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Medlem

Fy fan vad det såg dåligt ut. Ser ut att vara ett spel som blir tråkigt efter 10 minuter ( 15 om vi ska vara snälla ).

12
Skriv svar