Medlem
Kim och Jespers försenade julsketch. Topnotch.
Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ska tilläggas att detta behöver skånsk dialekt för den som inte förstår (För att nån har slatt han).

Helt rätt. Skulle vara tydligare med det, tack.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare
Medlem

För den som gillar konspirationsteorier:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

Oh, no you don't!

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

Vet inte om den postats förr men:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare
Medlem

@Devan: Lite OT men den påminde mig om när jag var tonåring och sålde tidningar på helgerna. Jag hade en granne som hade en schäfer, som var kopplad till hundkojan. När jag kom så flög hunden upp som en raket och började skälla. Jag visste hur långt kopplet var så jag ställde mig exakt så att hunden inte kunde nå mig. Nu slog jag den förstås inte, men det kändes lite komiskt att stå precis framför den och vänta på att den tröttnade. Efter en minut eller två tröttnade den, slutade skälla och gick tillbaka till hundkojan. Därefter kunde jag lugnt gå förbi och ringa på dörren.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare

Vad hände med gamla goda ordvitsar? För gammal känner jag!

Releasehästryttare
Skrivet av conthox:

@Devan: Lite OT men den påminde mig om när jag var tonåring och sålde tidningar på helgerna. Jag hade en granne som hade en schäfer, som var kopplad till hundkojan. När jag kom så flög hunden upp som en raket och började skälla. Jag visste hur långt kopplet var så jag ställde mig exakt så att hunden inte kunde nå mig. Nu slog jag den förstås inte, men det kändes lite komiskt att stå precis framför den och vänta på att den tröttnade. Efter en minut eller två tröttnade den, slutade skälla och gick tillbaka till hundkojan. Därefter kunde jag lugnt gå förbi och ringa på dörren.

Galet, nu hade sådant blivit polisanmält direkt.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Vad hände med gamla goda ordvitsar? För gammal känner jag!

Om det var en ordvits så fattade jag inte. Men du kan få en tillbaka:

(Läses med göteborgsdialekt)

- Hur mycket kostar det att gifta sig i Fiskekyrka?
- Två lax men det är ål inclusive.

Skrivet av Devan:

Galet, nu hade sådant blivit polisanmält direkt.

Jag vet ärligen inte om du var allvarlig eller inte


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

@conthox: Allvarlig, du får inte ha hundar som har möjlighet att skada andra i Sverige.

Medlem
Skrivet av Devan:

@conthox: Allvarlig, du får inte ha hundar som har möjlighet att skada andra i Sverige.

Nu vill jag inte låta dryg här men jag tror inte lagen ser ut riktigt så

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Skriv svar