Avståndsmord i Sniper: Ghost Warrior

Medlem

Bara att hoppas att väder, luftfuktighet, gravitation och kulans hastighet faktiskt spelar in, annars lär det här bli väldigt tråkigt. Jag älskar krypskytte, men det krävs något extra för att man ska kunna sitta och göra samma sak i flera timmar.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Kanske kan få lite wookies att emigrera från BC2?
Såg sjukt enformigt ut.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

De lär få jobba en hel del för att få spelet att hålla mer än en timma.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Look! Wookies!" Alltså.. det där ser skittråkigt ut. Inga skills alls krävs.

Jämför med att ta ett långskott i ARMA/II eller tom gamla OFP. Det här är ju bara fjantigt. Framförallt när det får alla fjuniga noobs att tro att de hade kunnat bli prickskyttar i verkligheten.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Kanske kan få lite wookies att emigrera från BC2?
Såg sjukt enformigt ut.

Hmm.. vi kanske skulle skicka Vaders skyttel.

Alltså, bra snipers är oumbärliga. Och ack så jävla jobbiga att möta. De som spottar fiender, tar nyckelpersoner (såsom de som bemannar kulsprutor e t c), de vill jag gärna ha i mitt lag.. de andra brukar jag skjuta själv tills dess att de lämnar självmant.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Kör mycket airsoft på fritiden och har lirat en del sniper. har faktiskt skjutit ed the real deal.. Känns som det kommer bli VÄLDIGT enformigt efter kanske 30 min. Och som sagt verkade bara vara kasta dig på backen sikta och skjut.... inte allt för verklighetstroget.... men det skadar inte att testa...kanske blir överraskad...

12
Skriv svar