Warcraft III: Reforged släppt – Gurra och Calle firar med duell

Medlem

Warcraft IV hade ju varit gött. Har ej rört WoW så det kan göra bäst fan de vill med storyn för min del, bara det blir nånting.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag hört över allt att reforged är underbart och helt fri från buggar fan även på meta critic har den ju 99/100.

Men jag vet inte jag har ju orginalet av 3an och det kostar mig ingenting att installera.

Tips till alla köp gammla WC3 och inte denna överdrivet dyra textur mod.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Jag hört över allt att reforged är underbart och helt fri från buggar fan även på meta critic har den ju 99/100.

Men jag vet inte jag har ju orginalet av 3an och det kostar mig ingenting att installera.

Tips till alla köp gammla WC3 och inte denna överdrivet dyra textur mod.

Det går längre. Tittade för ett par månader sen och enda sättet att köpa gamla Wc3 var att köpa reforged, då fick man det gamla "på köpet"

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Det går längre. Tittade för ett par månader sen och enda sättet att köpa gamla Wc3 var att köpa reforged, då fick man det gamla "på köpet"

vad värdlöst. jag är glad jag köpte 3an + expantion för 20kr på Erikshjälpen och CD nycklarna funkade.

Kollade på Meta critic idag 1.4 i total score med 1575 negative reviews.

Medlem

Ett helt ärligt svar från någon med ofantliga timmar i originalet?

Kändes som jag lika gärna kan spela originalet och glömma detta på en sekund.

Hade varit kul om dom verkligen satsat lite och lyft det till SC2 nivå rent grafiskt och tekniskt. Det känns tyvärr som en mod som någon har suttit hemma och mekat ihop. Spelet känns så sjukt segt nu när man är så van vid det fina flytet i Dota 2 och nyare RTS spel.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är detta ens bra?

Det är Warcraft 3 med uppdaterade texturer och massa buggar. Så nej? Kan ju lika gärna spela originalet.

Medlem
Medlem

Blizzard går från misslyckande till misslyckande. Det är inte ens en uppoffring att bojkotta dem, allt de släppt de senaste 5 åren har ju i princip misslyckat i någon aspekt.

Tackar vet jag Eugen Game. De är den starkaste stjärnan på RTS himlen.

Medlem

Minns att jag var lite besviken att wc3 körde med skitful low poly 3d och inte 2d utförande som första starcraft. Det spelet blev ju odödligt med sin rena design.
Att dom inte lyckas göra en "reforge" som ser bättre ut är ju mystiskt, ser ju ut som någon dassig mod typ.

12
Skriv svar