Bota måndagsbluesen med ett gratisspel - 50 koder till Valnir Rok bortskänkes

Medlem

Tar gärna emot en om det finns några kvar....Ser intressant ut.

Medlem

Låter tufft men är nog sent på det

Medlem

Om det finns kvar. Testar jag gärna

Medlem

Jag provar gärna om det finns kvar en kod (:

Skägg.
10 Chambers

Lyckades få 20 koder till, så alla som skrivit i tråden fram tills nu får en, sen är det slut Och om det inte framgick, en kod per person. Har man polare som vill ha koder i framtiden får de fasiken fixa ett konto


signatur
Medlem

Lite sen på bollen kanske, men man kan väl försöka


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Tar gärna en om det finns kvar!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Xionize:

Lite sen på bollen kanske, men man kan väl försöka

Skrivet av hanssonio:

Tar gärna en om det finns kvar!

Sorry, allt är utskickat.


signatur
Medlem

Ooof! Tack för kod @Carl Johansson-Sundelius: men det här var inte bra, har varit i EA i flera år, och det kändes väldigt primitivt, grafik från 2015 och massa skumma UI buggar som gjorde det väldigt svårt att hantera inventory. (saker o ting skalade inte som de skulle så de låg på varann i inventoryt bl. annat).

-nää, ni som inte fick nån kod missar inget, spela hellre Conan eller ARK istället.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

@SaucyStream: Häh, Du borde kanske läst igenom Calles inlägg FÖRE du reggade ett konto för att be om en kod... DOM ÄR SLUT!

Btw: spelet är inte något att ha.. alls. inte ett dugg förvånad att det är stendött (10 spelare just nu i skrivande stund och i genomsnitt 3.3 spelare online de senaste 30 dagarna)

hela kodgiveaway:en är bara ett desperat försök av devsen att få in lite players för att det inte ska vara helt dött.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det var nog det buggigaste skräpet jag sett på länge, om inte någonsin... Inte konstigt att det inte finns några spelare.

Det kändes som ett hobbyprojekt av några högstadieelever


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tack för koden! <3

Medlem

Testar gärna spelet.

Frilansare

Ni som lirade, hur kändes det? Gillar den icke-säljiga, förlåtande titeln!

Skägg.
10 Chambers
Vad tycker ni om Valnir Rok?

signatur
Medlem

Changelog från 2017 är rätt hett.

Medlem

Ungefär som jag förväntade mig, spelet i sig har en hyffsad grund och lite små roliga crafting mechanics, dock mycket buggar och stort problem med interfacet, kanske aningen tidigt att släppa det i early access?

Medlem

Tyckte combat var lite stelt och de var väldigt lite folk som spelade så man får väl inte full experiences av spelet . men som sagt de är ju early acces så vad som helst kan hända.


signatur

PC i7 6700k 16gb ddr4 750w Gigabyte 1070 8GB SSD

Medlem

Ska vi ta o köra alla vi som fick koderna? Då jag gissar att alla är nybörjare i spelet så hamnar vi alla på samma nivå?=)

Medlem

Körde inte speciellt länge, men det var extremt trasigt. Utvecklarna verkar inte vara sugna på att laga det heller.

Ser ingen poäng med att fortsätta spela det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Stort tack för koden.

Om spelet.

Jag körde Atlas på releasedagen, om vi gör en jämförelse.
Så var atlas day one världens bästa spel, inget att klaga på whatsoever.

Nä detta var otroligt buggigt. Konstig styrning, skalningen jättekonstig. Till det så är spelet helt tomt på andra som spelar.
Kanske om 10 år, om det finns kvar, att jag gör ett återbesök.


signatur

Skitfiske

Medlem

Då jag inte vetat om detta spel överhuvudtaget så hade jag inga förväntningar.
Kändes som ett spel som ett 8 år gammalt spel, eller mer.

Det jag gillade
Tillverkningsmekaniken var helt ok, lite kul att försöka lista ut vad man skulle ha för att kunna skapa en sak.
Men det var typ allt.

Det var riktigt dåligt optimerat, jag hade alla inställningar i botten och det var som ett bildspel ändå.
GUI'n kändes gammal och klumpig.
Saker laddades in väldigt långsamt och oftast inte alls.
Som i de flesta spel så är själva byggandet av byggnader och liknande väldigt stelt och det blir lätt tråkigt.
Det var inte det snyggaste spelet heller.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Testade bara en timme, men det kändes mycket buggigt och omodernt.

Obe
Medlem

En aning stelbent, jag gillar konceptet och tror att spelet kan ha potential, men man behöver polera även det basiala innan man kan uppnå den grupp av spelare som skulle vända sig till denna typ av spel.

Crafting: Upplevde att man behöver tänka en vända till här, men jag utgår ifrån de få timmar jag lagt ner på det. Kanske blir bättre längre fram.

Drar vissa paraleller til ARK när det var nytt, det fanns mängder med saker som de faktiskt gjorde bättre, spelet motsvarade mina egna referensramars förväntningar.

Medlem

Man tackar för nyckel - men så här i efterhand. Nej tack.

Ett spel som inte borde skapats. Utdaterat, trött grafik och allmänt blasé.

Medlem

Jag pallade ungefär 60 minuter, sen avinstallerade jag spelet. Det kändes utdaterat och charmlöst.

Medlem

Jag tycker det största problemet med detta är just Uin.

Plus jag fann en bugg vill du farma iron snabbt är det bara att hugga ved göra till stickor och sedan göra dom till bats sen disemblar du dom så får du iron.

jag har kört för lite hittils men känns som mycket av förbättringarnar behövs på just UIN.

Medlem

Förstår inte allt det negativa. Verkade helt okay att slösa tid på.

Medlem

Stort tack för koden!
Har inte hunnit sätta mig mer än någon timme med det än så länge men tycker att det känns intressant om än åldrat. Kartan buggade ur för mig så att det inte gick att navigera eller leta upp vart jag skulle mer specifikt, känns som att gränssnittet överlag är ganska stökigt.

Striderna är även de ganska stela, känns väldigt mycket Morrowind över det hela där man bara bankar på varandra tills någon faller ihop. Tyckte däremot spelvärlden såg bra ut och fick mig att vilja utforska mer. Har exempelvis inte kommit in på crafting ännu men tänkte sätta mig mer i helgen. Kortfattat är det ett spel jag nog kommer ge lite mer tid, men hade jag köpt det så hade det nog blivit återköp i väntan på några fler uppdateringar (lite anledningen till att jag sällan köper Early Access).

Skriv svar