Iron Danger – styr tiden i finskt action-RPG

Robot
Iron Danger – styr tiden i finskt action-RPG
Medlem

På den där bilden, så trodde jag att det var jättar och att de små växterna på marken var granar


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Perkele!
Det ser riktigt nice ut och intressant.
Ska hålla ett nyfiket nörd öga på detta spelet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Releasehästryttare

Måste vara nyupplagt på Steam idag typ då jag ej sett det innan.

Medlem

Detta är exakt så jag velat ha alla dessa rpgs, ist för pausa och turbaserat är det i realtid.

Älskade fallout tatctics av den anlendingen här har dom en tvist där det är ett gameplay element där du kan pausa och spola tillbaka. hur mycket du kan göra det osv osv får man ju se, men detta är ju något jag kommer hålla ögonen skarpt på iaf!

Medlem

Hur många gånger kan man spola tillbaka tiden? Är det obegränsat känns det ju inte så jäkla utmanande.

Medlem
Skrivet av Devan:

Måste vara nyupplagt på Steam idag typ då jag ej sett det innan.

Slarvigt, förväntar mig mer från dig än att missa ett enstaka spel!
Själv har jag knappt koll på vilken dag det är ens...

Releasehästryttare
Skrivet av Luciphear:

Slarvigt, förväntar mig mer från dig än att missa ett enstaka spel!
Själv har jag knappt koll på vilken dag det är ens...

Haha!

Ja, det kommer ju några stycken, de senaste dagarna har varit helt galet många nya spel, har ju gjort två steamspels trådar på under en vecka och har redan tillräckligt många spel för att göra en ny, dock så va det väldigt få som såg den förra så väntar nog med att posta nästa tills slutet av nästa vecka.

-> https://www.fz.se/forum/trad/438155-steamspel-23

Medlem

Jag gissar att spelet blir lika repetitivt som trailern. 17 gången tjejen väjde, då somnade jag.

Medlem

Ser inte ut som ett action rpg, typ mer som något turbaserat.
Gjort i Unreal.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Perfekt för spelare som mig som hatar när en grpmember permadör i spel likt Darkest Dungeon så jag alt+F4:ar ut (eller ctrl+alt+del stänger ner) och gubben är kvar vid liv efter någon minut av laddtider etc.

1
Skriv svar