Starcraft II - få en betanyckel!

Medlem

Hur längesen registrerade ni er? Jag samt två av mina vänner har fått betanycklar ganska omgående efter vi registrerade våra spel på battle.net kontot. Det var Starcraft + Broodwar och WoW + TBC men det ska inte spela någon roll vilket spel det är antar jag. Ni måste haft otur!


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Medlem
Skrivet av QueloR:

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!

Tack för tipset. Jag har beställt det och sitter och installerar betan nu.

http://www.fz.se/bloggar/intresset/20100428/starcraft-2-beta/

Inaktiv

Aha så det är lottning , trodde det var först till kvarn som gällde.


signatur

War never changes.

Medlem

Varför duger inte mitt login till Starcraft för?...

Inaktiv

Sitter fortfarande och lirar Age of Empires 2. Mycket bättre än detta "spel" i alla fall.

Inaktiv

Lite pinsamt att fråga... Men vad är svaret på fråga 1? Skulle så gärna vilja vinna denna gången.

Medlem

Hoppas hoppas

Medlem
Skrivet av optimuz:

Hur längesen registrerade ni er? Jag samt två av mina vänner har fått betanycklar ganska omgående efter vi registrerade våra spel på battle.net kontot. Det var Starcraft + Broodwar och WoW + TBC men det ska inte spela någon roll vilket spel det är antar jag. Ni måste haft otur!

Kan knappast räkna efter hur många spel någon har, har sc1 + exp, d2 + exp, wc3 + exp, wow + exp. Inte fått nån nyckel =(

edit:
reggade mig för betatester när det infördes, minns inte när, men länge sedan iaf.

Medlem
Skrivet av optimuz:

Hur längesen registrerade ni er? Jag samt två av mina vänner har fått betanycklar ganska omgående efter vi registrerade våra spel på battle.net kontot. Det var Starcraft + Broodwar och WoW + TBC men det ska inte spela någon roll vilket spel det är antar jag. Ni måste haft otur!

För en eller två månader sedan kommer ej ihåg ^^


signatur

Wai

Medlem

Jag har registrerat WoW, TBC, WOTLK samt Starcraft universe (tror den heter så, har iaf med både expansionen och Starcraft).

No key so far och jag registrerade mig direkt när dem släppte beta-invites/battle.net systemet

Inaktiv

För att vara snäll skall jag inte vara med i lottningen, jag har ju redan en nyckel

Inaktiv

Gött


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Mycket trevlig tävling minsann!

Medlem

Vill även tillägga att game.se även ger ut beta till folk som förbokar.

Medlem

Jag fick min idag från Game och så fick jag en till från CDON! Så en skall gå till min kompis!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gillar webhallen

Medlem

"Som brylcreeme i Enviken". Haha!

Medlem

Vad är svaret på ettan?

Skrivet av Salmonella:

"Som brylcreeme i Enviken". Haha!

Reagerade på det också.
Bor 2 mil därifrån och har gått i skolan med dessa människor, så jag vet att det stämmer

Medlem

StarCraft 2 Betan är endast till PC. Däremot så ska det ganska snart släppas till Mac oxå. Så vityt jag vet så skulle det kommit en Mac klient förra veckan om jag inte minns fel. Men det verkar som om det har dragit ut på tiden lite

Inaktiv

Betanyckeln är väl knappast klientberoende så borde väl funka att boka skiten och få en key och sen bara vänta på Mac-klienten. Något annat vore ju jäkligt konstigt.

Jag förhandsbokat i vilket fall som helst.


signatur

You must construct additional pylons.

Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av QueloR:

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!

Tack för tipset. Jag har beställt det och sitter och installerar betan nu.

http://www.fz.se/bloggar/intresset/20100428/starcraft-2-beta/

Jag beställde alldeles nyss, men har inte fått någon beta key :(, Tog det lång tid innan mailet kom eller?:\

Medlem

Gah, dem borde ha förtydligat det hela, först står det Skriv det namn du registrerade ditt konto med, ja uppfattade det hela lite snabbt att det skulle vara kontonamnet... -.- Men det skulle väl förmodligen stått förnamn och efternamn som man registrerade med............. urk.

Medlem
Skrivet av QueloR:

Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!

EDIT:: För er som undrar, man binder sig inte till att betala för produkten. Det går alltså att boka, få sin nyckel och sen avboka spelet med nyckeln i behåll.

Man Tackar! Bokade CE och fick key kort därefter

Medlem

Hoppas man får en nyckel så man får lite och göra på fritiden då man quitar wow :-

Medlem
Skrivet av optimuz:

Hur längesen registrerade ni er? Jag samt två av mina vänner har fått betanycklar ganska omgående efter vi registrerade våra spel på battle.net kontot. Det var Starcraft + Broodwar och WoW + TBC men det ska inte spela någon roll vilket spel det är antar jag. Ni måste haft otur!

Tvärtom, dude.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

För att vara snäll skall jag inte vara med i lottningen, jag har ju redan en nyckel

Handlar väl mer om god moral?

Medlem

@QueloR

Tack för tipset.
Fungerade bra.

Medlem

hmm skaffade battle.net konto för flera månader sen, aldrig hört nåt ifrån dem om att få nyckel
Hoppas att man har bättre tur på fz

Redaktör
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Salmonella:

"Som brylcreeme i Enviken". Haha!

Reagerade på det också.
Bor 2 mil därifrån och har gått i skolan med dessa människor, så jag vet att det stämmer

Klat hä stämme!


signatur
Medlem

Jag är en riktig gammal Starcraft-veteran. Har därför inte vågat boka något spel för att få en betanyckel. Är sååå rädd för att Blizzard kommer klanta till det med uppföljaren. Det är nästan som om jag skulle vilja ha ettan igen fast fräsigare. En betanyckel skulle kunna dämpa min oro


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

123
Skriv svar