Vilka spel är ett "måste", Origin Premier Vault?

Medlem
Vilka spel är ett "måste", Origin Premier Vault?

Hej,
Prövar på Origin Premier i 1 år, hålle rnu på att spela igenom Star Wars Jedi: Fallen Order. Däremot funderar jag på vilka andra spel ni tycker är ett måste att pröva på.

Med andra ord, ni som har Origin Premier, vilka andra spel tycker ni jag skall spela? Spelar egentligen allt, mao har inge direkt preferens på typ av spel, så länge det är single player.

Har sneglat på Crysis 1-3, Dead Space 2 och 3 (spelat första) samt A Plague Tale.

Tack för er input

Medlem

Halloj där!

Jag skulle säga mass effect och dragon age-serien är värda en titt!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skribent

They Are Billions
Slay the Spire
Dead Cells
Torment: Tides of Numenera

De gamla Ultima-spelen är även roliga att ge sig i kast med.

Gnällkuk

Utöver ovan nämnda:

Unravel,
A way out,
Cities Skylines,
Mutant Road to Eden,
Dear Esther,
Jotun,
Deponia-serien,
Overcooked,
Renowned Explorers,
Limbo,
Torchlight 2,
This War of Mine,
Brothers - A tale of two sons,
Super hot,
This is the Police,
Trine-serien.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av magma:

mass effect och dragon age-serien är värda en titt!

Skrivet av Jonny Myrén:

They Are Billions
Slay the Spire
Dead Cells
Torment: Tides of Numenera

De gamla Ultima-spelen är även roliga att ge sig i kast med.

Skrivet av trickeh2k:

Utöver ovan nämnda:

Unravel,
A way out,
Cities Skylines,
Mutant Road to Eden,
Dear Esther,
Jotun,
Deponia-serien,
Overcooked,
Renowned Explorers,
Limbo,
Torchlight 2,
This War of Mine,
Brothers - A tale of two sons,
Super hot,
This is the Police,
Trine-serien.

Ett stort tack för alla tips, tittade snabbt och kommer definitivt att testa flertalet av dessa. Många timmars spelglädje framför mej om jag gillar alla, få se om året ens räcker till

Releasehästryttare

@sp0de: Gillade du Dead space 1 så kommer du tycka om 2an också som är ett bättre spel.

Undvik 3an dock om du inte vill blir ruskigt besviken.

Medlem
Skrivet av Devan:

@sp0de: Gillade du Dead space 1 så kommer du tycka om 2an också som är ett bättre spel.

Undvik 3an dock om du inte vill blir ruskigt besviken.

Tackar!

Gnällkuk
Skrivet av Devan:

@sp0de: Gillade du Dead space 1 så kommer du tycka om 2an också som är ett bättre spel.

Undvik 3an dock om du inte vill blir ruskigt besviken.

Jag tycker ettan är bättre än tvåan, tvåan är mer polerad och bättre spelmässigt men jag tycker att ettan var klart läskigare och hade bättre atmosfär än tvåan. Trean... huuuu. Spelade kanske 1h innan jag stängde av och aldrig mer startade det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar