Hetaste spelsläppet februari 2020?

Skribent
Hetaste spelsläppet februari 2020?

Ny månad, nya spelsläpp, även om det i februari återigen ser ganska torrt ut. Men hur såg det ut i förra månadens omröstning då?

Warcraft III: Reforged blev den solklara vinnaren med 68% av rösterna, följt av Monster Hunter World: Iceborne (PC) på 8% och Kentucky Route Zero: Act 5 på 5%.

Hade omröstningen gjorts efter Warcraft-släppet hade det dock sannolikt sett lite annorlunda ut, för fansen har inte varit nådiga i sin kritik mot vad de anser är en halvmesyr som inte lever upp till vad Blizzard visat upp tidigare.

Men nog med det, för nu är det dags att rösta på det hetaste februarisläppet.

Dreams, de andra spelen har jag sämre koll på. Det måste ändå vara PS4-spelet du menar?

Skribent
Skrivet av Monsterfrukost:

Dreams, de andra spelen har jag sämre koll på. Det måste ändå vara PS4-spelet du menar?

Absolut.

Releasehästryttare

The Suicide of Rachel Foster är nästa What remains of edith finsh

Så blev ett lätt val för mig denna månaden!

CTI
Medlem

Wolcen är mitt spel för februari.

Min röst gick till: Annat, då Wolcen inte fanns på listan

Edit
Nu gör Wolcen det, synd att man inte kan ändra sin röst.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av CTI:

Wolcen är mitt spel för februari.

Samma här. Gillade inte riktigt vart spelet tog riktning men har gillat det jag sett på senaste, så hoppas det är riktigt fett!

Medlem
Medlem

Dreams helt klart


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Enda jag hört namnet av innan är Darksiders Genesis de andra är för mig helt okända...

Väntar tills nästa månads spelsläpp-lista.
Eller ja, väntat sisådär i 8år på Bannerlord nu.

Medlem

Hmm, februari ser inte så hett ut minst sagt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Last of Us 2. Oh wait...

Tyvärr inget tröst spel för mig i listan.

Medlem

Tråkig månad baserad på den listan. Tur att man har en backlog sträcker sig 2 år tillbaka. Eller så kanske jag fortsätter med mer planet zoo..

FM-guru
F.d. Sisyr

Hela första halvåret ser riktigt uselt ut för egen del. Nu är det väl möjligt att det dyker upp något spel jag har missat, men annars är det fram till september enbart Wasteland 3 och kanske The Last of Us 2 som lockar och de släpps båda i maj...

Jag har dock likt Sillgam här ovanför en gedigen backlog att jobba med, så jag borde väl vara tacksam istället.

Medlem

Wasteland all the way!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelåret börjar inte särskilt bra, Wasteland kan dock vara lite intressant.

Medlem

Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary är det enda som intresserar mig i Februari.

Medlem

Inget av dem på listan var av särskilt intresse för min del. :/
Gissar att jag sparar en peng denna månad helt enkelt

Inaktiv

Februari kallaste spelmånaden på hela året? Lite till ingenting som lockar där.

Gnällkuk

Va? Vart är Wolcen - Lords of Mayhem?! Släpps 13:e februari och är helt klart överst på min lista.
Fick avstå rösten nu, buuu!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem
Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Va? Vart är Wolcen - Lords of Mayhem?! Släpps 13:e februari och är helt klart överst på min lista.
Fick avstå rösten nu, buuu!

https://www.youtube.com/watch?v=6FdEMGMxtco

Raaaage! Tillagt nu

Medlem

Beyond Blue såg ju ganska trevligt ut...

Gnällkuk
Skrivet av Jonny Myrén:

Raaaage! Tillagt nu

Lord of Chaos? lol. Går bra nu! :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Lord of Chaos? lol. Går bra nu! :>

Bah! Skulle ju bara kolla om ni var med.

Medlem

vare för spel i nyheten?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Februari vilken skitmånad för spelsläpp.

Medlem

Two Point Hostpital ska bli skoj att testa. Kul att det kommer direkt till Game Pass.

Medlem

Jag sparar mig till nästa månad. Då blir det Animal Crossing för resten av året.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar