Starcraft II - få en betanyckel!

Medlem

vet någon här när betan kommer sluta?

Medlem

Woho såg att jag fått en betanyckel från CDON idag!!

Medlem

Cola + popcorn + "Ledigt från skolan imorrn då"

Inaktiv

Finns det något sätt att avskriva sig tävlingsmedtagandet? Beställde på webhallen och har nu betan, vill inte stjäla chansen till att någon annan ska få det.

Medlem

Hm, hade det här varit om en månad hade jag nog definitivt anmält mig.

Dessvärre har jag en högskoleexamen att kirra, och maj månad blir inte nådig

Medlem

Orka stressa multiplayer. Väntar hellre tills singleplayerkampanjen kommer ut så man kan mysa ner sig under en filt.

Inaktiv

Alltså, var/hur laddar man ner Beta-klienten, kommer det instruktioner till detta i mailet med Beta-nyckeln?

Inaktiv
Skrivet av Blodsbroder:
Skrivet av Thir13teen:

Alltså, var/hur laddar man ner Beta-klienten, kommer det instruktioner till detta i mailet med Beta-nyckeln?

Från din battle.net sida. Precis som med alla andra Blizzard spel du registrerar där så kan du ladda ned betan direkt därifrån.

Tack, jag läste det också på Battle.net-forumet att man klickar på Add or upgrade a game under Manage my games. Om någon annan skulle undra :heart:

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Finns det något sätt att avskriva sig tävlingsmedtagandet? Beställde på webhallen och har nu betan, vill inte stjäla chansen till att någon annan ska få det.

samma här

Medlem
Skrivet av jonne_man:
Skrivet av Segas:

Finns det något sätt att avskriva sig tävlingsmedtagandet? Beställde på webhallen och har nu betan, vill inte stjäla chansen till att någon annan ska få det.

samma här

Vinner ni så ge bort den då, inget mer med det.

Medlem
Medlem

Snälla gud säg att jag får en!

TACK FZ FÖR ATT NI GER OSS HOPP NI E FANIMEJ INTE DÅLIGA!!!!

Inaktiv

Har tröttnat på detta spel, så ni andra får slåss om nycklarna.

Medlem

Låter bli att delta här då jag fått nycklar så det räcker.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag norpar gärna en nyckel


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Fick key igår av webbis damn i love them

Medlem

Avbokar mitt exemplar från Webhallen... Får se hur custom-communityt eller hur nybörjarvänligt det blir i fullversionen.
Just nu så känner jag mig lite snopen när jag upptäcker att visa units som har varit solklara detectors inte har den förmågan längre.. (Practice round 3 - dog av 3 nukes i min bas som Zerg woho!)

Ja, jag är lite av en newbie.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Avbokar mitt exemplar från Webhallen... Får se hur custom-communityt eller hur nybörjarvänligt det blir i fullversionen.
Just nu så känner jag mig lite snopen när jag upptäcker att visa units som har varit solklara detectors inte har den förmågan längre.. (Practice round 3 - dog av 3 nukes i min bas som Zerg woho!)

Ja, jag är lite av en newbie.

Det är juh bara att morfa vilken Overlord somhelst till en Overseer juh, inte såå klurigt

Medlem

@Mykee: Jo, jag läste ju igenom efter min mainbas var i princip bortsprängd.

Vill dock tillägga att det var custom mapsen som sålde WC3 för mig(och kampanjen) så jag avvaktar med min order tills nästa stora beta patch.

EDIT:
Overlorden vill jag minnas hade detector som uppgradering via Lair eller från början i Starcraft. Då jag inte såg någon uppgradering så antog jag att de hade de och ställde således ut en på lite taktiska ställen.
Då det evolutionärt är vidrigt att tappa en så pass praktisk förmåga så är jag lite konfunderad över vad Blizzard håller på med då Zerg baserar just runt essensen av evolution.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Blodsbroder:
Skrivet av Thir13teen:

Alltså, var/hur laddar man ner Beta-klienten, kommer det instruktioner till detta i mailet med Beta-nyckeln?

Från din battle.net sida. Precis som med alla andra Blizzard spel du registrerar där så kan du ladda ned betan direkt därifrån.

Man behöver itne göra så, för att det skulle gå mycket snabbare drog jag hem betan från piratebay.. fast se till att ni drar hem EN och inte US.. för då blir det fel och det fick jag erfara

Medlem

Jag tankade hem betan på 5 minuter via Blizzards egen torrent-klient? Är piratebay-versionen patchad måntro?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av BattleNets TUA:

15.9 Force Majeure. Blizzard shall not be liable for any delay or failure to perform resulting from causes outside the reasonable control of Blizzard, including without limitation any failure to perform hereunder due to unforeseen circumstances or cause beyond Blizzard's control such as acts of God, war, terrorism, riots, embargoes, acts of civil or military authorities, fire, floods, accidents, strikes, or shortages of transportation facilities, fuel, energy, labor or materials.

Det är bra att de har reservation för sin låtsaskompis

3GS
Medlem

Jag önskar mig en nyckel i present för jag fyller faktiskt år idag =)=)

Medlem

Älskar såna här tävlingar! alltid roligt att ha såna här bra pris. Kommer antagligen inte vinns men wth jag är glad ändå

Medlem
Skrivet av Netfeed:
Skrivet av Phobo:
Skrivet av Netfeed:

Fick en från webhallen idag, jag undrar bara om detta är bara för PC eller om det kommer funka på Mac med. Inte riktigt hittat någon vettig information om det.

Bara PC, Mac valet går inte att klicka på (från min mac iaf)

trist

Det var någon artikel här på FZ för någon månad sen om att PC nycklarna skulle funka till Mac också.

Medlem

Förhoppningvis så har man lite mer tur här, har från och emd idag 30 dagars ledigt.. bortsett från solen så vill jag gärna ge mig ut i rymden och panga lite

Medlem

Är det någon som fått en nyckel än?

Medlem

Bra fråga, sitter och tittar på min FZ inkorg som en paranoid man. Kom igen FZ, rädda min semester

123
Skriv svar