Det fulaste pokestopet i Sverige

Skägg.
10 Chambers
Det fulaste pokestopet i Sverige

Pokémon Go är lite av ett guilty pleasure och förutom att fånga eller utveckla en ny Pokémon är snurrandet av pokestops det mest belönande i spelet. Som ni kanske vet kom många av de första direkt från Niantics tidigare spel Ingress men under åren har allt fler stop lagts till i Pokémon Go. Numera kan de som nått level nominera egna.

De flesta är ju ganska fina, med bilder på lokala konstverk eller skulpturer men ibland undrar man ju hur något så fult kunde få bli ett pokestop. Jag har ett på väg till jobbet som måste en kandidat till Sveriges fulaste men jag är nyfiken på andra. Därför skapade jag den här tråden.

Vi låter nomineringen pågå ett tag, den blir det omröstning för att köra det fulaste pokestopet i Sverige.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Mitt bidrag. ”Röd fågel”


signatur

Jag vill minnas att det på baksidan av Försvarshögskolan i Stockholm finns en "stenjävel". Ett runt granitblock med en liten plakett om något jag inte längre minns.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Geeks Gaming

@Carl Johansson-Sundelius: Backa försiktigt därifrån och ring Riddick!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av hannes.theorell:

Jag vill minnas att det på baksidan av Försvarshögskolan i Stockholm finns en "stenjävel". Ett runt granitblock med en liten plakett om något jag inte längre minns.

Pics or bust!


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Pics or bust!

Ajdå. Då blir det bust.


signatur

Viam inveniam aut faciam

1
Skriv svar