De nya Resident Evil 8-ryktena stämmer väl överens med tidigare snack

Robot
De nya Resident Evil 8-ryktena stämmer väl överens med tidigare snack

På en viktig punkt skiljer sig dock det nya skvallret.

#capcom, #resident-evil-8


Medlem

Efter att 7:an har prisats för att ha gått tillbaka till skräckrötterna lite mer hade det känts väldigt skevt om de nu ger sig in på actionpackat återigen, så jag hoppas verkligen inte att det ryktet är sant.

Releasehästryttare

Chris Redfield är "prinsessan" man måste rädda från häxorna i slottet confirmed then

Avstängd

Jag gillade Re 7 som fan.
Men är jag den enda som tycker att den inte har något med Resident evil serien att göra.

Medlem

Nej! Inte actionfokuserat! Gillar när det är gammal hederlig survival horror.

Geeks Gaming

Hmmm, svärd och rustningar, östeuropa, slott, vargliknande varelser? Låter nästan som det drar åt Rumänien och Transsylvanien!
Man försöker måhända experimentera fram en ny Vlad eller en hel ras av vampyrer 🧛‍♂️

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Hmmm, svärd och rustningar, östeuropa, slott, vargliknande varelser? Låter nästan som det drar åt Rumänien och Transsylvanien!
Man försöker måhända experimentera fram en ny Vlad eller en hel ras av vampyrer 🧛‍♂️

Hade varit riktigt nice ett fullstort slott med labyrinter och olika avdelningar, skog omkring som man kan utforska osv

Medlem

hade hoppats på mer skräck än action... hoppas inte det blir som RE6

Medlem

... troll och häxor.. släng in ett par pumpor och ett spöke också 👻👻

SoL
Medlem

Mer action fokuserat.. när dom äntligen hittat tillbaka till rötterna med RE7 och RE2 remake. Vi fick iaf två bra spel.

FM-guru
F.d. Sisyr

"Actionfokuserat" låter inte jättebra, men vi får väl se.

Medlem

Det får gärna bli lite mer action än 7:an, men inte allt fär mycket. Även fast 7:an var bra så saknade jag lite att få skjuta veka fiender då och då. Fienderna blev väldigt enformiga. De får gärna ta lite inspiration från RE2 remaken.

Medlem

RE2 Remaken hade väl mer action än 7an? Om det går åt samma håll som 2an gör det mig inget men hoppas inte det blir för mycket action. Jag är ett stort fan av Dead Space men det som gör att Dead Space inte är så läskigt är just att det är så enkelt att döda allt som kommer i ens väg.

1
Skriv svar