The Last of Us II snart färdigt - Sony firar med art och PS4-tema

Robot
The Last of Us II snart färdigt - Sony firar med art och PS4-tema

Ladda ner Ellie-bilder och tema här, och läs Naughty Dogs statusuppdatering.

#last-of-us-II


Medlem

Gud så jag ser fram emot detta spel alltså. Lirade om The Last of Us remastered nyligen och det var den 4e gången jag klarat ut spelet totalt. Förväntningarna är stora på part 2. Tror inte spelet kommer göra mig besviken för 5 öre heller.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

tackar.. alltid kul med teman.. ser fram emot detta spel.

Inaktiv

Tack.
Lyckades knipa ett collectors när Mediamarkt sålde/bokade dom för 990kr. Ser fram emot det.

Medlem

Tyvärr slutar det nog med en försening ändå.... 😎


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Hoppas det släpps till Pc


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

fråga. Kommer det att kunnas köras på en vanlig PS4? Funderar på ett köp, men vet ej om det vore bättre att skaffa Pro? Riktigt taggad. Kanonspel om det är lik ettan.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Tack.
Lyckades knipa ett collectors när Mediamarkt sålde/bokade dom för 990kr. Ser fram emot det.

vad får man då?


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Superfly74:

fråga. Kommer det att kunnas köras på en vanlig PS4? Funderar på ett köp, men vet ej om det vore bättre att skaffa Pro? Riktigt taggad. Kanonspel om det är lik ettan.

Naughty Dogs senaste spel Uncharted: Lost Legacy ser fantastiskt ut på en vanlig PS4.

Det är nog mest bara upplösning som kommer att skilja versionerna åt.

Inaktiv
Skrivet av Superfly74:

vad får man då?

48 Page Mini Art Book from Dark Horse-SteelBook Case including Full Game-12” Ellie Statue-Lithograph Art Print and Thank You letter -Replica of Ellie's Bracelet-Set of 6 Enamel Pins-Set of 5 Stickers-PS4 Dynamic Theme-Set of 6 PSN Avatars-Digital Soundtrack-Digital Mini Art Book from Dark Horse Provided by voucher within package

Massa småsaker

Avstängd
Skrivet av Superfly74:

fråga. Kommer det att kunnas köras på en vanlig PS4? Funderar på ett köp, men vet ej om det vore bättre att skaffa Pro? Riktigt taggad. Kanonspel om det är lik ettan.

Klart det kommer gå att köras på en vanlig PS4. Helt onödigt att skaffa pro nu med då PS5 kommer snart med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Klart det kommer gå att köras på en vanlig PS4. Helt onödigt att skaffa pro nu med då PS5 kommer snart med.

ja, du har rätt Helt klart. Tack!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av anon_176162:

48 Page Mini Art Book from Dark Horse-SteelBook Case including Full Game-12” Ellie Statue-Lithograph Art Print and Thank You letter -Replica of Ellie's Bracelet-Set of 6 Enamel Pins-Set of 5 Stickers-PS4 Dynamic Theme-Set of 6 PSN Avatars-Digital Soundtrack-Digital Mini Art Book from Dark Horse Provided by voucher within package

Massa småsaker

wow, vad grejer. Glad för din skull!!!!! Hmmm, blev lite sugen om det inte är slutsålt. Vi får se.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Ska bli härligt att få lägga vantarna på det här spelet.
Har väntat länge nu.

Skrivet av neocon:

Jag undrar om de planerar att släppa en upphottad version till PS5.

Jag skulle bli förvånad om det inte sker. Jag tror vi fick se vad som skulle kunna ha varit en ps5 version när de visade spelet för ett tag sedan, när de lirar med Ellie och det var väldigt hårt scriptat men den grafiken som visades där tycker jag inte har sett fullt så grym ut på senare videos vi sett för ps4.
Men ska inte säga för mkt men kan inte tänka mig de skulle missa att norpa lite mer kosing genom att släppa det på ps5 framöver också.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Margy:

Naughty Dogs senaste spel Uncharted: Lost Legacy ser fantastiskt ut på en vanlig PS4.

Det är nog mest bara upplösning som kommer att skilja versionerna åt.

Låter bara fantastiskt!!!! Skulle vilja spela det äventyret. La in den i min favoritlista, och God of War, of course.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar