Inspelningen av The Witchers andra säsong påbörjad

Robot
Inspelningen av The Witchers andra säsong påbörjad

Och det ser ut som om vi får se Game of Thrones-Tormund i en av rollerna.

#netflix, #nivellen, #the-witcher, #tormund


Medlem

Kristofer Hivju är en skön lirare


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

"tidigare står det klart att Mark Hamill ska göra rollen som Geralts fadersfigur Vesemir"

Är det klart alltså? Hittar inget bekräftat bara att han har blivit erbjuden rollen. Om det nu blir Hamill ska det bli intressant.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Frilansare
Skrivet av Fezk:

"tidigare står det klart att Mark Hamill ska göra rollen som Geralts fadersfigur Vesemir"

Är det klart alltså? Hittar inget bekräftat bara att han har blivit erbjuden rollen. Om det nu blir Hamill ska det bli intressant.

Du har rätt. Han har ERBJUDITS rollen, men det är inte bekräftat att han tackat ja och skrivit på!

Redanian skriver:
"Several days ago We Got This Covered reported that Mark Hamill was offered the role of Vesemir. Not many people took the report seriously as the blog has a bad reputation due to many inaccurate reports in the past and the Mark Hamill rumour has been going since before the first season entered production. Turns out, this particular report was, in fact, true.

Mark Hamill was indeed offered the role of Vesemir for The Witcher Season 2. Before Mark, Richtman reports, the role was offered to Michael Keaton and Mads Mikkelsen. Naturally, being the most populat Geralt fancast, Mikkelsen will have more attention from this news, but let us just say that it would be quite entertaining to see former Batman being Superman’s mentor."

Medlem
Medlem

"Tidigare står det klart att Mark Hamill erbjudits rollen som Geralts fadersfigur Vesemir."

Vem är Hamill? Tänkte bara Mark Harmon först xD


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Perfekt. Kommer ihåg all diss denna serie fick ta emot här på FZ bland annat. ”Kommer bli fiasko” typ sådana kommentarer. Fyfan vilken flopp det blev. Jag blev väldigt överraskad av hur bra gjord serien är.

Medlem

Jag ser fram emot en till säsong, riktigt underhållande serie.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Vem är Hamill?

Skojar du? xD

Medlem

Ja men gee mig!

Inaktiv
Skrivet av Kimpur:

"Tidigare står det klart att Mark Hamill erbjudits rollen som Geralts fadersfigur Vesemir."

Vem är Hamill? Tänkte bara Mark Harmon först xD

Han spelade Luke Skywalker i några filmer som hette "Star Wars"

Medlem

Meh, var som befarat lite för mycket Xena -Warrior Princess men i modernare tappning. Kanske blir bättre i andra säsongen.

Medlem
Skrivet av anon_328457:

Han spelade Luke Skywalker i några filmer som hette "Star Wars"

Vem bryr sig om star wars! 😛. Han
Är Jokern

Medlem
Citat:

The Witcher 3 har skuttat upp 554 %, bara i USA.

Den här frasen får det att låta som att ju fler regioner ju högre skulle procenten bli.. Men det är väl snarare troligare att procenten skulle gå ner ju fler regioner man la till.. Främst eftersom jag antar att Netflix är som populärast i USA.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av anon_328457:

Han spelade Luke Skywalker i några filmer som hette "Star Wars"

Jaha är det grabben i huvudrollen?
Jäklar vad gammal man blev att känna sig xD


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Men tackade alltså Mads Mikkelsen nej då? Han hade ju faktiskt kunnat göra den rollen väldigt bra känns det ju som...

Inaktiv
Skrivet av Kimpur:

Jaha är det grabben i huvudrollen?
Jäklar vad gammal man blev att känna sig xD

nä han dör i förra filmen och dyker upp som ett spöke i nya

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Vem är Hamill? Tänkte bara Mark Harmon först xD

Han heter Mark Hagrid och spelade Hamill i Harry Potter-filmerna, den där stora skäggiga bjässen.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Meh, var som befarat lite för mycket Xena -Warrior Princess men i modernare tappning. Kanske blir bättre i andra säsongen.

Förstår inte varför folk envisas med den liknelsen.
Kan inte vara mer fel. Fast antar att det är mer troll/diss än något annat.

Första säsongen var riktigt bra och jag hoppas de fortsätter på samma nivå.

Skrivet av meganollan:

Vem bryr sig om star wars! 😛. Han
Är Jokern

Vem bryr sig INTE om Starwars! Enda bra sci-fi serie som finns.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Men tackade alltså Mads Mikkelsen nej då? Han hade ju faktiskt kunnat göra den rollen väldigt bra känns det ju som...

Verkligen! Det är ju dessutom hans storebror Lars som spelar Stregobor.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Förstår inte varför folk envisas med den liknelsen.
Kan inte vara mer fel. Fast antar att det är mer troll/diss än något annat.

Första säsongen var riktigt bra och jag hoppas de fortsätter på samma nivå.

Och alla som inte håller med är troll? Ta bara brudarna i skogen som var extremt cringe med push-up BH och modern sminkning i ansiktena. Något som i princip gäller för alla kvinnor i serien precis som i Xena. Utöver det är i princip alla miljöer välpolerade och tillrättalagda på ett "kulissigt" sätt. Ta bara städerna som exempel där inte en människa är smutsiga om varken kläder eller skor och alla props står eller ligger upplagda i ett perfekt maner. Borde varit mer smutsigt och stökigt för att ge en trovärdig känsla. Det är som sagt bara exempel som är återkommande genom hela säsongen.

Sen är det sån där käck humor i serien likt Xena som drar ner känslan. Kanske är så i böckerna men det drar ner allt på en låg nivå. Nej, det behöver inte vara mörkt och dystert jämt men att majoriteten av konversationerna ska sluta med ett "toung-in-cheek"-skämt är sorgligt.

Lägg till den oerhört fattiga CGIn, haha! Jag menar draken i slutet kändes som att den var animerad, riggad och renderad i början 2000-talet. Och det var inte bara den om man säger så.

Aja, troll eller inte men jag tycker att liknelserna med Xena är många men i modern tappning. Den som dock levererar kontinuerligt är han som spelar Geralt, samt många stridsscener.

Inaktiv

Näe det finns absolut inga kopplingar till Xena. Snarare Game of Thrones.

Season 1 mötte ens förväntningar, och Season 2 kommer få mkt mer budget, så kvaliteten kommer stiga succesivt. Detta kommer bli en serie med ca 5-6 säsonger, och redan vid säsong 3 kommer säsong 1 hatarna att sitta och hoppa i soffan och skämmas för sina ytliga första reaktioner.

Medlem

Det var ju bara skönt att det var lite Xena över denna inspelning, gillade mittenavsnitten skarpt. Tycker inte man behöver skämmas över den liknelsen, det är ju ett hopkok av inspirationer.

Jag ser fram emot season 2, det kan ju egentligen bara bli bättre så länge man fortfätter i samma anda. Det var en modig season 1 tycker jag, då strukturen var riktigt problematisk och den blev ju ändå väl mottagen överlag. Strukturen är ju något de behöver oroa sig mindre om framöver då man mer eller mindre passerat novellerna nu.

1
Skriv svar