Quiz – Vad kan du om Playstation 4-exklusiva spel?

Robot
Quiz – Vad kan du om Playstation 4-exklusiva spel?

Dreams var varken den första eller (troligen) sista PS4-exklusiviteten som hyllats.

#fz, #quiz


Medlem

märks att man inte håller koll på konsol titlar : 5/10 Korrekta svar!

Medlem

Tolkar bilden som dök upp när man hade 4 av 10 att någon skall ta ett allvarligt snack med mig angående titlar till PS

Medlem

8/10 Korrekta svar!

Din förstfödde ska heta Son(n)y. Om det blir en flicka? Sonya.

Gnällkuk

3/10. PC Master Race, eller nåt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

8/10! Missade uncharted och nån mer

Medlem

9/10.

Missade på fråga om Dreams. Chansade på Spider-Man och var nära på att klicka fel på vem som spelar Ellie, men hann att tänka till en extra gång.

Medlem

4/10, känns rimligt då jag bara kunde en fråga (BOOOOOYYY!!!) och chansa hejvilt på resten, har aldrig ägt en PS

Medlem

9/10

Jag missade på frågan om antal Blu-Ray-skivor. Vem tusan har koll på antal skivor numera?

Medlem

2/10 kan verkligen ingenting om ps4

Medlem

9/10
Missade på guerillas spelmotor, trodde fan hideo kojima hade en egen spelmotor


signatur

"High life on low budget"

Fragtjuv

8/10


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

9/10 hade fel om last guardian release

Medlem

9/10

Detta var en quiz för mig.

Avstängd
Medlem

6/10 Korrekta svar!
:::::::::::: Gick sådär :::::::::::::

Spelade faktiskt klart God of War igår som jag gav en 2a chans. Är inte nåt för hack & slash spel men detta var så mycket mer än bara det. Helvete vilket magiskt vackert äventyr det var. Fruktansvärt bra spel måste jag säga. Grym grafik och vackra världar. Intressant story med många fräna karaktärer att lära känna o höra om. Interaktionen mellan Kratos o Atreus plus Mimir hängandes där bak. Första God of War spel som jag lirat och ser verkligen fram emot nästa del efter denna magiska resa.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Den sista frågan var riktigt smart faktiskt. Och eftersom jag inte är en så smart person så visste jag att det var en liten luring men inte mer en så. Hade 7/10 vilket är väldigt bra för att vara jag...

jbx
Medlem

Min dotter heter faktiskt Ellie efter spelet.
Om det blir fler barn så är Son(n)y inte så dumt:-)


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

9/10! Härligt. PS4an är min första Playstation också

Medlem

2/10


signatur

Meep!

Medlem

1/10 haha jag är en pc gamer


signatur

Hail to the king, Baby!

Medlem

9/10 trots det enda jag spelat är Spiderman. Ser dock fram emot Ghost of Tsushima.

Ambassadör
Xbox

7/10. Inte illa!


signatur

Jump in.

Medlem

10 av 10, föga förvånad!

Medlem

4/10. Småskämmigt

Äger en PS4.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

7/10.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

7/10 Korrekta svar!

Din förstfödde ska heta Son(n)y. Om det blir en flicka? Sonya.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

7/10 Korrekta svar!

Din förstfödde ska heta Son(n)y. Om det blir en flicka? Sonya.

Fick samma.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Medlem

6/10 på i stort sett bara gissningar ^^

12
Skriv svar