The Sims 3 till konsol i höst

Robot
Medlem
The Sims 3 till konsol i höst

blir säkert samma skit som the sims 2 portningen

Inaktiv

Hehe, antar att jag är en av dom få som gillade konsolversionen av The Sims 2 då. :J

Medlem

The sims på konsol... Kan det bli mer casual? ^^ Möjligtvis farmville på konsol...

KoP
Medlem

Ett casualspel som blir ännu mer casual. Näe, tyckte inte det blev speciellt lyckat förra gången dom portade The Sims till konsol. :/ Kanske blir bättre denna gång? Den som lever får se.

ska expansionerna och prylpaketen också portas? För då så blir det nog lite svårt med hårddisk utrymme

KoP
Medlem
Skrivet av Maniac Stockholm:

ska expansionerna och prylpaketen också portas? För då så blir det nog lite svårt med hårddisk utrymme

Kan tänka mig att dom kommer släppa en strid ström av dlc man får slanta upp för om man vill utöka sina inventarier i spelet.

Medlem

En nedgraderad version av PC-spelet är väl vad man kan vänta sig. Ungefär som de tidigare konsolversionerna.

Medlem

Så grymt, enda anledningen att man fortfarande spelar på PC, ett givet köp! (ironi).

Dock inser även jag att Sims skulle kunna locka ytterligare lite folk till konsolerna på gott och ont, men det kräver iaf ett helt spel med samma möjligheter som PC då det borde gå att porta till Wii utan problem.
Tänk Sims med Natal/Move, det vore grymt. "ta i din sim", flytta möbler med handen etc. skulle kunna ge spelet ytterligare en dimension, vilket kan behövas. Frågan är bara om EA vågar testa...

1
Skriv svar