Se Plants vs Zombies på Ipad

Robot
Medlem
Se Plants vs Zombies på Ipad

Hmm, jag gillar att äta vid datorn eller när jag sitter och spelar, skulle vara irriterande i längden för mig om jag hade en ipad och spelade på den, snacka om fettfläckar

Medlem

Skärmen är grym, så det är bara att torka med en mikrofibersduk och den är som ny igen.

Medlem

vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...

Medlem
Skrivet av simon857:

vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...

Samma för alla skärmar med samma typ av glas framför, ja. Samma för alla skärmar, nej.

Medlem

som gjort för iPad


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

skulle dock inte använda 3 fingrar för att slänga ut saker, när man kan dra i 3 omgånger med mer exakthet och mycket snabbare

Medlem
Skrivet av TruB:

skulle dock inte använda 3 fingrar för att slänga ut saker, när man kan dra i 3 omgånger med mer exakthet och mycket snabbare

farsan showar för sin unge vars finmotorik i fingrarna antagligen påminner om en sköldpaddas.
är man bättre på något måste man såklart visa det!

Medlem
Skrivet av simon857:

vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...

Sök på oleofobisk, Apples produkter har en olje och fett avstötande skikt på sina touch skärmar.

Medlem

Det är galet kul på iPaden
Även grymt kul o leka med musik program när man är flera stycken.. 11 punkter kom vi upp till att iPaden klarar av samtidigt

Medlem
Skrivet av Cyrre:

[quote="simon857"]vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...[/quote]

Sök på oleofobisk, Apples produkter har en olje och fett avstötande skikt på sina touch skärmar.

Äger själv en iPad och håller med Cyrre att det Apple försöker ljuga ihop om fettavstötande-nånting-nånting är helt ogrundat. Utan skyddsfilm som förminskar fingeravtryck radikalt, så är glaset faktiskt en fettmagnet. Nuff said!

I övrigt är manicken fantastiskt trevlig, främst för att den är helt iskall i knäet, under alla 10 timmarna batteriet håller.

1
Skriv svar