Shadow of the Colossus ett av PS Plus-spelen i mars, enligt annons

Robot
Shadow of the Colossus ett av PS Plus-spelen i mars, enligt annons
Avstängd

signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Nyheten är publicerad en minut före den tid Sony alltid avslöjar vilka spel som ingår så ni hade kanske kunnat vänta en aning.

https://blog.eu.playstation.com/2020/02/26/shadow-of-the-colo...

Medlem

Har inte det varit med i playstation plus förut? Har det i mitt bibliotek å minns inte att jag köpt det haha

Medlem

är shadow bra?

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

är shadow bra?

Mycket. Inte mycket till actionspel men väldigt fint och sorgligt spel

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

är shadow bra?

Kontrollerna höll på att driva mig till vansinne då och då så ha det i åtanke iaf. Det är inte mycket till story heller, inte enligt mig iaf, samt så är spelet väldigt enformigt och spelvärlden känns väldigt tom även om den är vacker. Jag verkar iaf vara en av väldigt få som inte höjer det här spelet till skyarna.


signatur
Medlem

okej blir till att testa då. tackar.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

är shadow bra?

Typ bästa spelet i modern tid

Medlem

Kul. Fick platinum på det 2018. Bästa spelet jag någonsin spelat. Rekomenderar att köra ICO (finns till PS2 och PS3 men går att streama via PS now till PS4) som är "föregångaren" till SOTC också. ICO är sjukligt underskattat och förbisett. Hoppas på en remake av ICO också men lär tyvärr aldrig hända då SOTC är mer populärt och svårt att tjäna pengar på ICO som misslyckades från början mycket pga. dålig marknadsföring.

Men läser ni detta: spela ICO också. Helst innan SOTC. Båda är korta spel. Typ 5t per spel fast jag har klarat båda många många gånger.

1
Skriv svar