Nya Steam släppt

Robot
Medlem
Nya Steam släppt

uppdaterar steam automatiskt när man startar det? i så fall får man kanske väntta tills de har löst problemen...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Mycket bättre. Snyggare, snabbare och mer användbart.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

game libraryt var förbannat fult for one...

Medlem

Just knapparna för spel under 10 och 5 euro har funnits ganska länge nu
Men annars känns ansiktslyftet riktigt nice, schystare interface och möjligheten att se vilka av ens polare som äger ett spel man vill köpa. Två tummar upp!

Medlem

Har inte haft ett enda problem. Gillar nog det mesta väldigt skarpt, skulle jag vilja säga. Kanske någon detalj här och där som man skulle vilja ändra lite på fortfarande (Ja, jag var med i betatestandet från början). En grej också är att det verkar lite mer krävande, på sämre datorer har jag upplevt mycket, mycket seg scrollning i menyer och väldigt seg respons jämfört med den förra "versionen" av Steam.

Men det är väl priset antar jag, det gillas ändå.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Snyggt och bra.

Medlem

Vill icke uppdateras för mig. Får väll vänta.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Såg det igår kväll. Klart mycket bättre än tidigare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tyckte det var ett rätt så läckert gränssnitt nu
Känns mer modernt och fräscht.


signatur

Jäh!

Medlem

Laddas detta ner automatiskt?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bryr mig inte ett unta om hur det ser ut, dock så använder det nu mer än dubbelt så mycket mer resurser än förut och för vad? För att det ska se ''finare'' ut?!. Mycket dåligt Valve.

Medlem

Personligen så går det att undvika Steam så gör jag det. Skall man köpa spelen där så är dom svinigt dyra.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Bryr mig inte ett unta om hur det ser ut, dock så använder det nu mer än dubbelt så mycket mer resurser än förut och för vad? För att det ska se ''finare'' ut?!. Mycket dåligt Valve.

var väl inte så mycket från början, och det behöver nödvändigtvis vara för att det ser snyggare ut utan för att man ökar snabbheten och då har mer resurser inladdat från början.

Säger inte att det är så, men folk (du i detta fallet) är lite väl enkel riktade. så gör oss alla en tjänst och lyft ögonen lite innan ni tror ni vet allt om allt och bestämt uttalar eran smärta över hur fel nåt måste vara.

Medlem
Skrivet av Remus:

Laddas detta ner automatiskt?

Du får nog gå till "arkiv-menyn" och sen ta "sök efter steamuppdateringar" så ska det hämtas hem.


signatur

Jäh!

Medlem

Har inte märkt några problem ännu.

Medlem

Alltid skönt med en ny outlook? har inte kikat så mycket på det men som det ser ut är det bättre än förra..

Medlem

tyckte bättre om den gammla spellistan nån som vet om man kan få bort all onödig info så som vilka som har spelen, achivements mm som nu kommer upp till höger om spellänkarna nu?

löste det... List läget och icon istället för image

(högerklicka på listen längst upp i listläge så får du välja vad som ska visas)

Medlem
Citat:

Anar vi en smula AppStore-inflytande i knapparna som listar spel för under 5 respektive 10 euro? Man har även gått ifrån att använda Internet Explorer till WebKit för att snabba upp renderingen av sidorna.

Nej, det har redan funnits ett tag, kan inte säga ärligt hur länge, men ett par månader i alla fall.

Medlem

Kört betan sedan mitten på 70-talet och är bara positivt inställd.

Medlem

Jag väntar på att det släpps till OSX. Då ska jag börja spela Portal igen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

bättre, men steam har aldrig varit bra och kommer aldrig att bli.

Medlem

Ser ju riktigt bra ut, det laggar inte för mig längre som det gjorde i betan heller. =D


signatur

Jaha.

Medlem

Nu väntar man bara på sänkta priser och succén (?) är ett faktum.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

mycket bättre! är nöjjd. Dock som endel andra säger borde de tänkte lite mer på prissättningen, men en anledning till de höga priserna kanske kan vara att de har sina "weekend-deals" hela tiden?

De flesta spel hamnar ju där förr eller senare.

Medlem

Har kört betan en del så det är inte direkt någon större övergång för min del. Lite mer bloatat är det, men också några funktioner som är bättre.

Medlem

Ser ingen skillnad, trodde det skulle vara mer grafiska saker som i tex battlenet. lite besviken är man nog med tanke på den hype som de kört med...

Medlem

"Beta"-loggan i hörnet togs ju bort för flera dagar sedan?

Medlem

View -> Small mode. Om man vill ha den gamla menyn.

Medlem

Spelsidan är ju hur ful som helst! Jag vill bara ha en lista på mina spel som jag hade förut. Inte en jäkla massa onödig information om vad mina kompisar har för spel osv.

Jag tycker att designen är lite för rund och gulligullig! Att man sen måste ha den där fula gröna färgen och inte svart som man kunde förut gör det inte bättre. Nej, det här var en besvikelse för mig.

123
Skriv svar