Varför slår Rainbow Six: Siege spelarrekord nu? Testa gratis i helgen

Robot
Varför slår Rainbow Six: Siege spelarrekord nu? Testa gratis i helgen
Medlem

Kanske dags att testa....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Gör det! Det enda som får mig att avstå när man är sugen på något annorlunda är tickraten eller vad det nu är som inte riktigt hänger med, annars rätt sjysst spel imo!

Medlem

Tack för att ni skriver ut exakta tider som testperioden varar!

Medlem

Mycket bra spel, dock blir det lidande av samma sak som LoL och Dota etc. Det är mycket att ha i åtanke, och det är svårt när man har varit borta ett tag. Nya operators, banor, taktiker, meta etc. Definitivt ett spel jag rekommenderar till den som vill ha ett mer "eftertänksamt" fps-spel.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Mycket bra spel, dock blir det lidande av samma sak som LoL och Dota etc. Det är mycket att ha i åtanke, och det är svårt när man har varit borta ett tag. Nya operators, banor, taktiker, meta etc. Definitivt ett spel jag rekommenderar till den som vill ha ett mer "eftertänksamt" fps-spel.

Håller helt med dig, har över 1k timmar på kontot och jag blir ofta tagen på sängen av de nya sakerna som kommer. Men jag tycker ändå att alla som kan skall försöka spela det iallafall lite, det är ett spel med mycket personlighet. Även elit-spelarna lär sig alltid något nytt.

Medlem

@DKvarn:

PÅ PC! Konsol är det bajs på (iaf när jag provade och inte lyckades med någonting alls... )!


signatur

Halo kompis!

1
Skriv svar