Nu finns Valve Index i lager

Robot
Nu finns Valve Index i lager

Om du ska handla inför Half-Life: Alyx.

#half-life-alyx, #valve-index


Inaktiv

Jag klicka en order på Index Controller

Medlem

Lyckades trycka på beställningsknappen ett par sekunder efter det gick live, och har 3-5 veckors leveranstid. De kan inte haft särskilt stort lager redo.

Medlem

Shit va populära dom är. Tog slut typ på 5 sekunder haha. Gött att man fick sin förra året 🤣🤣

Medlem

Låter som jag borde göra mig av med min gamla vive och pimax 5k+ som bara dammar i ett skåp. Speciellt nu när indexen sålde slut på under minuten

Alla som inte fick fylla i leverans info utan fick ett 2-4 4-8 veckors notis missade denna vågen.

Medlem

Index är inte slutsåld i Sverige? Finns kvar enligt min webbläsare

Medlem

Ja, det stod liknande ett tag när Indexen släpptes förra året också. De kom fram tidigare

Medlem

Det blir nog trots allt ett Rift S för mig, när de kommer på lager. Tycker att det är för lite skillnad för att rättfärdiga skillnaden i pris.

Medlem
Skrivet av Nilos:

Det blir nog trots allt ett Rift S för mig, när de kommer på lager. Tycker att det är för lite skillnad för att rättfärdiga skillnaden i pris.

Kolla Oculus.com varje dag, både Rift S och Quest dyker upp i lager utan förvarning då och då.
Sen gör du nog ett bra val, Rift S är mest bang for the Buck och efter kommer Quest helt klart


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Kolla Oculus.com varje dag, både Rift S och Quest dyker upp i lager utan förvarning då och då.
Sen gör du nog ett bra val, Rift S är mest bang for the Buck och efter kommer Quest helt klart

Japp. Har haft svårt att välja mellan Rift S och Quest+Link dock. Velar fram och tillbaka.

Medlem
Skrivet av Nilos:

Japp. Har haft svårt att välja mellan Rift S och Quest+Link dock. Velar fram och tillbaka.

Om du velar mellan dom 2 så rekommenderar jag Quest alla dagar i veckan.
Med den kommer du per automatik använda oftare iom friheten med trådlöst. Många spel väljer jag helt klart Quest-version före PC version om det går, sen finns ju "bonusen" att många spel även har cross-buy dvs köper man Quest eller PC-versionen får man den andra gratis (Oculus-store för PC-version)

Det kan tom vara värt att testa köra PCVR trådlöst via Virtaul Desktop så då får du ju även det utan sladd.
Virtual desktop måste köpas men kan refundas om man inte är nöjd.

Med Link fungerar det felfritt iaf för mig som har den "dyra" officiella kabeln men många kör även med billigare 3e part.

Vet du med dig att du inte vill köra trådlöst eller kunna ta med dig headsetet och bara köra PCVR välj Rift S det blir billigare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar