Flera läckor antyder nytt Tony Hawk-spel i år

Robot
Flera läckor antyder nytt Tony Hawk-spel i år
Medlem

Med tanke på senast så känner jag ungefär Wooopi... doooo -_- .

Medlem

Jag tycker det är en roligare nyhet att Skater XL har blivit utannonserat till PS4:

https://blog.eu.playstation.com/2020/03/03/skater-xl-is-comin...

Medlem

bara det inte är Robomodo som sköter utvecklingen så kan det bli intressant.
hoppas nästan dom gör underground 3 ist för pro skater med

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

bara det inte är Robomodo som sköter utvecklingen så kan det bli intressant.
hoppas nästan dom gör underground 3 ist för pro skater med

Hahaha. Ja gänget hos Robomodo är ju något talanglösa alltså. My god..

Saknar också underground spelen. Flummiga människor man fick möta i dessa spel har jag för mig, och med knasiga uppdrag att utföra. Skateboard äventyr/komedi spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Finns det något bra lite free-roamigt skatespel till PC med schyssta ragdolleffekter, blod och skador?
Frågar åt en vän....

Medlem

En remaster av tvåan hade varit guld. Sjukt bra spel vill jag minnas.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hahaha. Ja gänget hos Robomodo är ju något talanglösa alltså. My god..

Saknar också underground spelen. Flummiga människor man fick möta i dessa spel har jag för mig, och med knasiga uppdrag att utföra. Skateboard äventyr/komedi spel.

Jag gillade dom, 1an hade schysst nobody till pro story och 2an var mer oseriöst med jackass influenser som gav mer variation.

Bästa hade ju vart om insomniac gjorde uppföljare!
Vem vet, kanske var lite foreshadowing i thps5, man kan ju alltid önska

1
Skriv svar