Se fysikaction i Singularity

Robot
Medlem
Se fysikaction i Singularity

I början så tyckte jag inte det här spelet såg så värst imponerande ut men ju mer jag har sett av det ju mer gillar jag det faktiskt, så pass så jag tror jag kommer spela det


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Skeptisk fortfarande, väntar på lite recensioner, varit så många överhypade spel det senaste.
Särskilt på pc sidan.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jag är tveksam, men å andra sidan är Raven fantastiska, inte minst med deras Jedi Academy.

Medlem

Som ett sci fic fan m.m blir det nog o köpa :P.
DOOM , UNREAL , FEAR liknande spel är alltid välkomna, alltid kul utmaning att mösa monster på svåraste ;P

Medlem

Jag är föga intresserad, detta såg lovande ut för ca 2 år sedan nu ser det förlegat ut, och dom har inte visat upp något som faktiskt skulle kunna vara spelets räddnign. D.v.s vettig Physics gameplay och story.

istället visar dom upp mediokert gameplay med gimicky abilities. när bättre kan ni.


signatur

P.L.U.R

Bra idéer, hoppas på bra utförande...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mer interaktion i spel är bra, men allt känns rätt simpelt gjort. Titta på ett objekt och du kan göra typ en sak med det, som är förbestämt.

Det ultimata hade varit PS3ans nya kontroller, 2 st såna dildos och du kan sträcka fram armen och ta tag i saker.

Ta ner höger hand ner vi benet och cyclar fram vapnet du leter efter och ta upp det. eller över huvudet föra att ta ett större gevär. samma sak för att lägga bort det.

Men just möjligheter att kunna ta tag i dörrar. plocka upp saker och flytta dom. sätta dit och justera som man vill. allt det är möjligt med den garanterat. Natal skulle i teori kunna göra det med. men jag tror det failar på alla plan.

Medlem

Påminner om Bioshock och Timeshift, men ser ganska stelt och enformigt ut, för att inte tala om brist på AI. Får hoppas att de inte begränsar ens "förmågor" med typ mana/energi eller nått, skulle bli drygt då FPS-delarna inte verkade så hårda. Men med lite putsande kan det bli kul, man får väl se när det släpps

Medlem

Känns gammalt, fysik? känns som de är kvar och harvar med ragdolls...


signatur

Retro.

1
Skriv svar