Medlem
Choco Cheeze

När jag först såg de så tänkte jag.. nä usch fy fasen vad äckligt. Vem kom på den här idén?
Men nyfiken som jag är så var jag såklart tvungen att prova. Nu är jag fullständigt hooked på dom.
Så sjukt goda. Rekommenderas starkt

Medlem

Dom är riktigt nice. Ganska dyra för det lilla man får dock, åtminstone där jag köpt dom.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Tyckte de var helt okej, bara synd att påsen är så jäkla liten. Trodde också först att de skulle vara skräp, men blev positivt överraskad.

Medlem

Kommer bara prova om jag blir bjuden. Tanker inte slösa pengar på något som jag inte kan föreställa mig är gott.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jag gillar nästan allt "skit" även dessa


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Fezk:

Dom är riktigt nice. Ganska dyra för det lilla man får dock, åtminstone där jag köpt dom.

Japp dom är dyra överallt

Skrivet av xScaryKidx:

Tyckte de var helt okej, bara synd att påsen är så jäkla liten. Trodde också först att de skulle vara skräp, men blev positivt överraskad.

Håller med, tycker det borde finnas en större variant. Dom är redan rätt dyra också

När ni säger dyra, i vilket härad rör vi oss då?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Överallt sa de ju!


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

När ni säger dyra, i vilket härad rör vi oss då?

Inte Sverige i alla fall. 20kr känns rätt normalt för en sån påse.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

När ni säger dyra, i vilket härad rör vi oss då?

Skrivet av Fr0gg0.:

Inte Sverige i alla fall. 20kr känns rätt normalt för en sån påse.

Inte dyrt så sett. Men påsen är väldigt liten, 100 gram. Den tar slut rätt snabbt är man flera får det bli en del påsar.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Inte Sverige i alla fall. 20kr känns rätt normalt för en sån påse.

Fast man får en 200 gram mjölkchockladkaka eller en 225 grams ostbågepåse för under 20 kr, så lite dyrt kan väl jag tycka.

Medlem

Kul att fler hittat dem. Riktigt jefla goda trots att det är OLW som ligger bakom!

1
Skriv svar