Lär dig tugget i Alpha Protocol

Robot
Medlem
Lär dig tugget i Alpha Protocol

niccce


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Sött. Vill fortfarande veta hur pass dåligt deras DRM kommer vara innan jag köper dock :/

Medlem

Spelets art direction avtänder mig skapligt på detta lir, känns som inget passar ihop och hela grejjen bara ser konstig ut. Vissa aspekter känns seriösa och sen dyker en tank-top storbystad terrorist femme-fatal upp som ser ut att vara tagen ifrån en serietidning. Obsidian tycks ha glömt bort att man smakar till 50% med ögonen, förhoppningsvis går det ihop för mig när produkten kommer- vi får se!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag har stora förhoppningar inför detta spel

Jag har sagt det förr och säger det igen, detta blir GOTY. :up::heart:

Skrivet av Preed:

Spelets art direction avtänder mig skapligt på detta lir, känns som inget passar ihop och hela grejjen bara ser konstig ut. Vissa aspekter känns seriösa och sen dyker en tank-top storbystad terrorist femme-fatal upp som ser ut att vara tagen ifrån en serietidning. Obsidian tycks ha glömt bort att man smakar till 50% med ögonen, förhoppningsvis går det ihop för mig när produkten kommer- vi får se!

Det är tack vare folk som dig vi gamers blir idiot förklarade av spel producenter, och de fortsätter att ge oss CoD, RA3, FC2, C&C4, SC2, Crysis, SH5 etc listan är lång av spel som säljer just för att du vill ha ditt ögongodis.


signatur

Trailern ger intrycket av en slarvigare version av Mass Effect. Stela ansiktsanimationer och en stelare röstskådis än tom Mark Meer (AKA Keanu Shepard). Sånt där skadar inlevelsen, en grundpelare i vilket bra RPG som helst. Dessutom har jag i bakhuvudet det dåliga jobbet Obsidian gjorde med uppföljaren till KotOR, vilket gör att jag har svårt att vara psychad för det här. Men man vet ju aldrig.

Skrivet av dofilusåkaffe:

Det är tack vare folk som dig vi gamers blir idiot förklarade av spel producenter, och de fortsätter att ge oss CoD, RA3, FC2, C&C4, SC2, Crysis, SH5 etc listan är lång av spel som säljer just för att du vill ha ditt ögongodis.

Jag trodde de fortsatte ge oss såna spel för att folk gillar att panga på saker och ting. Se så fel man kan ha.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Såg lite träigt ut, men när man väl spelar så kör man bara på...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Jag har förbokat detta!

Men, måste säga att jag är lite rädd för DRM skyddet... Även om det blir ett helvete för spelet kommer jag njuta! Äntligen ett RPG spel som kanske leder mig någonstans - senaste bra RPG spelet var ju KotOR 2 som har några år på nacken.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar