Vad spelar du i karantän?

Medlem

Jag är nu redo för corona karantän med de nya spelrummet!

Medlem

Jag har alla oldschool rpg jag hade kunnat köra igenom om jag hamnat i karantär.

Men annars hade jag tänkt mig göra detta i helgen (även om jag inte är i karantän)

Drar igenom alla missions jag missat i Fallout 4... men det verkar inte vara så många

Annars ska jag och min sambo köra igenom Monkey Island 2 i helgen. Hon ska spela den senaste utgåvan på steam och jag ska spela Amiga version. Tror vi ska ladda upp det på fb sen i splitscreen mode.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Skulle dra igång Kingdom hearts 3 och gotta ner mig i det. Inte blivit spelat pga tidsbrist men hade varit ytterst passande.

Medlem

Jag hade dragit igenom alla Mass Effect för femtioelfte gången (original trilogin). Men sen har man ju Division 2, WoW, CoD: Modern Warfare, RDR2...

Äh, man har en hel del spel man kan gotta sig i helt enkelt!

Medlem

Förbereder mig inför Doom Eternal med Doom (2016). Litet I-landsproblem är dock att nostalgin för det spelet inte riktigt infinner sig förrän kring april/maj.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

WoW och Hearthstone ligger bra till hands


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Testpilot

Har ju börjat med en helt ny genomspelning av Divinity Original Sin 2 Definitive Edition.

Det är den + kommande Half life Alyx som kommer att gå varma om man blir satt i karantän.

Medlem

Satisfactory. Min fabrik är ful som stryk och fullkomligt kaos MEN den är vacker för det är MIN fabrik. Den är fulländad i sin fulhet. Likt en vacker svullst mitt i landskapet där jag skapar magi!


signatur

Just an honest man in a leather mask

FM-guru
F.d. Sisyr

Är inne på roguelikes för närvarande och då har det blivit mycket Tales of Maj'Eyal 4 på senare tid. Fantastiskt bra spel. Funderar även på att ge Cataclysm: Dark Days Ahead en chans, men har fortfarande väldigt mycket kvar att göra o ToME 4.

Skrivet av superapan:

Jag har pumpat gudomligt puder i Österrike i en vecka. Tyvärr fick idag skidkompisen bekräftat corona, och jag - frisk som en nötkärna - är satt i karantän i två veckor av min arbetsgivare. Kommer följa den här tråden.

Åkte du skidor också?

Medlem
Medlem

Tänkte testa PoE för första gången ikväll med nya säsongen, blir nog ett gäng timmar framöver 🙂

Medlem

Jag är hemma med symtom, så det blir att ta sig igenom Ori-spelen och Thimbleweed Park till att börja med. Sen får jag se vad mer Xbox Game Pass har att erbjuda.

Medlem

Började med mass effect trilogin innan det drog igång i europa och är i mitten på Me2. Så lär bli den. Min första ordentliga femshep. Det va dags

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Började med mass effect trilogin innan det drog igång i europa och är i mitten på Me2. Så lär bli den. Min första ordentliga femshep. Det va dags

Femshep <3
ME är en serie jag hade velat spela igenom en gång per år. Jävlar vilken upplevelse det är.

Medlem

Jag spelade wolf among ous, är inte direkt en singel player spelare men fan de va bra ändå. Funderar på vad dom mer gjort som kan va värt att dra igenom. Musiken va guld. Scenen när man ledde gammelmannen ut från baren var intens, utan att spoila men för dom som förstår så rekommendera gärna liknande spel som detta.

Medlem

Death Stranding!

Medlem

The Witcher 3...spelet jag sugit på i flera år. Började på det för ett par år sedan och kände att min dator skulle uppgraderas först, så jag bröt efter Baronen. Nu är det dags igen och jag bara älskar det.
Börjar runda av de flesta quest i Novigrad vid level 19 och ska till att hoppa på en båt till Skellige. Det är helt sjukt vad vackert det är!

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Skulle sätta mig och spela igenom Hero Quest + Expansionen på min ZX Spectrum.

Du är en hjälte!

Medlem

wow, jag lirar wow.

Medlem

Bli klar med Dragon Age Inquisition för en gångs skull.


signatur

Ordo Ab Chao

Gnällkuk

Division 2. Legat hemma mer eller mindre däckad i snart två veckor, haft så jävla kul med nya expansionen när jag orkat spela!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

karantän pga ett förkylningsvirus... detta måste vara det mest lurviga galenskap som hänt världen.

eld
Medlem
Skrivet av Mosfet:

karantän pga ett förkylningsvirus... detta måste vara det mest lurviga galenskap som hänt världen.

För vi överlever rätt mycket i dagens värld när man får vård.
Problemet är att när alla blir sjuka samtidigt så tar platserna slut, och folk dör.

Karantän är till för att sakta ner spridningen så man kan ta hand om alla som behöver det.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Division 2. Legat hemma mer eller mindre däckad i snart två veckor, haft så jävla kul med nya expansionen när jag orkat spela!

Avundsjuk och inte avundsjuk. Blev själv lvl 40 igår.

Medlem

Efter väldigt lång tid tog jag mig äntligen an Witcher 3 till ps4. Har precis räddat Dandelion så kommit en liten bit in. Börjar bli lite enformigt och enkelt med uppdragen dock.
Jag köpte det på lanseringsdagen men krockade med tentor så jag spelade kanske 15h. En uppdatering kom som gjorde att jag behövde starta om. Ingen fil gick att ladda från tidigare versionen. Flyttade under sommaren så det föll långt ner i en kartong som hamnade i förrådet.

Det enda jag egentligen behöver är ett spel som underhåller mig till 31a mars, Bannerlord på Early Access.

Medlem

satisfactory och black mesa får det bli för nu


signatur

//monster

Medlem
ELF
Medlem

Skulle det bara vara som en förkylning som en del verkar få så skulle jag spela något mer högoktanigt. Men skulle det vara som en influensa i styrka så skulle det bli något som inte kräver så snabba beslut.

@Luffan: Vad är det för hyllor du har uppe till höger? Söker själv något enkelt att ställa spelen på. Men hittar inga bra med sidohållare. Mina spel ligger just nu i två kassar


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Diablo 3 nya säsong 20 började igår. 3 nya sets och nya prylar att samla i season journey!

sen blir det World of Warcraft också som alltid!

Medlem

Är just nu på min fjärde genomspelning av Witcher 3 men har aldrig spelat klart Blood & Wine, så det blir av!

Skriv svar