Steam frodas i isoleringstider med över 22 miljoner online

Robot
Steam frodas i isoleringstider med över 22 miljoner online

Och i helgen var det nära att passera 23 miljoner.

#rekord, #steam, #valve


Medlem

Bara det bannemig inte ställer till problem ikväll när man ska spela HL


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jäkla Corona har gjort att jag blivit arbetslös plus det mitt grafikkort är trasigt och sålt mitt xbox one så har inget att spela på. Haha ja det är synd om mig🤪

Medlem
Skrivet av Dres81:

Jäkla Corona har gjort att jag blivit arbetslös plus det mitt grafikkort är trasigt och sålt mitt xbox one så har inget att spela på. Haha ja det är synd om mig🤪

Väldigt väldigt synd om dig gubben :/

Medlem

Hur många online har Epic store? XD


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Seneca:

Väldigt väldigt synd om dig gubben :/

Tack 😊

Medlem
Skrivet av Dres81:

Jäkla Corona har gjort att jag blivit arbetslös plus det mitt grafikkort är trasigt och sålt mitt xbox one så har inget att spela på. Haha ja det är synd om mig🤪

Hahaha, det fick mig skratta irl.
Men förövrigt hoppas allt löser sig snart

Medlem

Har idag börjat med en ny genomspelning av mästerverket Half-Life 2 från just Valve. Satan vad bra spelet är alltså. Vilken story och gameplay. Skön ragdoll på fienderna även.
Jag gråter av att jag inte äger ett VR-headset just nu då Half-Life: Alyx ser vansinnigt mäktigt ut. Skulle kunna tänka mig att köpa ett headset för just det spelet nu. Killer app helt klart..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av ayawkz:

Hahaha, det fick mig skratta irl.
Men förövrigt hoppas allt löser sig snart

Ja du skönt att ngn kan garva åt detta helvete. Själv försöker jag hålla huvudet upp men tungt som f.a.n

Medlem
Skrivet av Dres81:

Jäkla Corona har gjort att jag blivit arbetslös

Same here bro. Jag kan spela i alla fall men det är inte lika roligt att spela hela dagen som arbetslös som att spela efter en arbetsdag.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Same here bro. Jag kan spela i alla fall men det är inte lika roligt att spela hela dagen som arbetslös som att spela efter en arbetsdag.

Håller fullt med:-) nu försöker jag fiska efter billigt gpu så man kan spela lite i alla fall

Medlem

Är det bara inloggade? Jag har alltid Steam i gång men spelar ganska sällan.

1
Skriv svar