Se John Romero spela Doom Eternal

Robot
Se John Romero spela Doom Eternal

Doom-farsan blir desorienterad på första banan och drar Arnold-citat.

#doom-eternal, #john-romero


Medlem

Helvete vad överraskande dålig han var

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Helvete vad överraskande dålig han var

verkligen. får lite intrycket av att han vill framstå som att "jag kan det här, inga problem", bara för att han är "mr.doom". han trycker direkt förbi alla tutorials, ignorerar en weapons upgrade för att "nope, don't wanna change weapons" och siktar som en stormtrooper.

all respekt till romero, men det här skriker verkligen "grandpa tries to play a video game", och jag är ändå bara runt 10 år yngre än vad han är.

nä, den här är mycket roligare att titta på.

Medlem

Jag får ont av att se honom spela.

Medlem
Skrivet av quadratis:

verkligen. får lite intrycket av att han vill framstå som att "jag kan det här, inga problem", bara för att han är "mr.doom". han trycker direkt förbi alla tutorials, ignorerar en weapons upgrade för att "nope, don't wanna change weapons" och siktar som en stormtrooper.

all respekt till romero, men det här skriker verkligen "grandpa tries to play a video game", och jag är ändå bara runt 10 år yngre än vad han är.

nä, den här är mycket roligare att titta på.

Haha vfa ... Snubben är väl över 50 och är en spel utvecklare, inte en professionell gamer :D. Bara jag som tyckte det var lugnt och behagligt att titta på honom? Han spelade lite som han gick runt i Q2, fast i marken, lite skoj.

Medlem
1
Skriv svar