Doom Eternal Bana 1

Medlem
Doom Eternal Bana 1

Tjena, jag anser mig vara hyggligt duktig på den här typen av spel........ Har precis börjat på bana 1 och kommer bara in en liten bit på spelet, typ 50 meter eller så Kommer inte längre än en trappa ner där det finns en hemlis i väggen på vä sida och att man kan banka på en stor kub som flyttar sig. Sedan är det stopp, har nu provat hyggligt många ggr, men icke..... Ser ju på kartan att det är en bra bit kvar. Har farit runt och kollat väggar, stolpar mm mm, men hittar ingenting Något tips på vad jag gör för "fel".

Medlem

Banka på kuben och dubbelhoppa sedan upp på den!

Ett litet tips, förutom kartan och markören som visar dig vart du ska så kan du även kika dig omkring efter gröna lampor och lysen i spelvärlden, vägen fram är ofta belyst med dem på dörrar, avsatser och längst kanter man ska upp på etc


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skribent

Jag har för mig att du måste dubbelhoppa upp på en stor kub i ett av rummen. Nu var det dock ett tag sedan jag lirade.

Medlem

Är det du Romero?

Medlem

Tackar för svaren , ska prova lite senare. Det där med att "dubbelhoppa" kan någon utveckla det.

Skrivet av Deschain:

Är det du Romero?

:D:D:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Tahoe:

Tackar för svaren , ska prova lite senare. Det där med att "dubbelhoppa" kan någon utveckla det.

När du hoppat så kan du hoppa en gång till medan du är i luften för att nå högre. Du kommer inte långt i spelet utan det (vilket du just har märkt).

/ LordDaimos

1
Skriv svar