Modnation Racers i maj

Medlem
Modnation Racers i maj

Skulle kalla det en korsning mellan Mario kart, Trackmania och Little big planet...

Nyheten känns lite sen, det har väl länge varit känt att det ska komma 19 maj?

Om ni ska göra folk uppmärksamma på det här spelet så tycket jag att ni ska nämna 3D dot game heroes som är typ Zelda: A link to the past/Zelda 1 stuk och kostar ca: 450kr med som kommer nästan samtidigt

Sen rekommenderar jag att kolla på Youtube för modnation verkar sjukt intressant!

Medlem

Så jävla tungt spel det kommer bli. Precis som Fearnox sa, en blandning av Mario Kart, Trackmania och LittleBigPlanet. Betyder bara betyda en sak, EPIC WIN!

Medlem

efter att ha spela betan blev man ju lite intresserad av detta så lär bli ett köp men ja 3D dot game heroes är ett ännu större måste...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Ser grymt tråkigt ut. Precis som Mario Kart och alla andra liknande spel.

Inaktiv

Tycker de är kul att flera spel får LBP stulet på sig, user-made content brukar fungera bra i spel.
Samt att 3D Dot Game Heroes kan nog vara intressant o se vilket av spelen som säljer mest.

Medlem

Tror detta kan bli hur kul som helst! Jag har i alla fall minst en vän jag kommer spela detta spel med.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar