Testa CoD: Modern Warfares multiplayer gratis i helgen

Robot
Testa CoD: Modern Warfares multiplayer gratis i helgen

Som en tidsbegränsad multiplayer-demo.

#call-of-duty, #modern-warfare


Geeks Gaming

Kanske blir ett litet test då jag redan har warzone installerat. Men fortfarande inte rört än xD
Tröttnat ganska hårt på CoD konceptet för några år sedan så drar mig ganska hårt för att ens starta spelen

Medlem

Jag tycker att Riot kan låta oss spela Valorant i helgen istället!

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag tycker att Riot kan låta oss spela Valorant i helgen istället!

Lätt , fan taggad för första streamsen idag. Ser ut att absolut kunna utmana CS och vara bättre på många tekniska punkter som nätkod och annat.

Medlem

Jag fattar inte vilket spel jag har. Jag vet att det är det senaste COD. Kommer en ny kampanj till ”mitt” spel?
Faan vad gammal jag är.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag fattar inte vilket spel jag har. Jag vet att det är det senaste COD. Kommer en ny kampanj till ”mitt” spel?
Faan vad gammal jag är.

You and me both

Geeks Gaming

Efter spelat några rundor så stängde jag ner och avinstallera. M4 och MP7 är de enda folk kör med. Fuskare(Och ja jag är 100% då personen stod och sprays genom väggar), nätkoden är lika dålig som den alltid varit i CoD, 2 miljoner unlocks bara du joinar ett game, tydligen så om jag har på en flamdämpare så påverkar detta hur snabbt man springer.
Även om gunplay känns bättre så är det fortfarande vad cod har varit en längre tid. Varför ens sikta när alla kan springa runt med mp7 och laser så träffar man allt.

1
Skriv svar