Quiz – Vad kan du om Resident Evil?
Resident Evil 3 är här, och veckans quiz handlar därför om den anrika skräckserien.
5/5!
De 5 frågor du hade fel på räknas inte eller?
3/10. Visste tydligen inte mycket om de här spelen. Blev t.ex. chockad på fråga sex då det saknades amerikanska namn. Var helt övertygad om att det var en puramerikansk spelserie.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
9 av 10. Det var frågan om del 6 som jag inte kunde.
Du är ursäktad. Många vill helst glömma det spelet.
En Bamseponny av folket
8/10 Korrekta svar!
Låt oss kalla dig "President Evil".
::::::::::Det gick bra men borde haft 1 pinne till. Slarvade dock :::::::::
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
I drank what?
9/10 "President Evil". Skulle ha varit 10/10 men jag råkade självfallet missklicka på första frågan...
Varför började du inte om bara? Om du nu verkligen hade den intentionen att klicka på det korrekta svaret.
I'm like you, I have no name.