Saints Row: The Third Remastered har åldersmärkts av ESRB

Robot
Saints Row: The Third Remastered har åldersmärkts av ESRB

Är du sugen på att återvända till Steelport och dess jättedildos?

#Deep-silver, #Saints-row-the-third


Medlem

Rent grafiskt är spelet fortfarande ok för att vara från 2011. En remaster av tvåan hade smakat bättre.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Rent grafiskt är spelet fortfarande ok för att vara från 2011. En remaster av tvåan hade smakat bättre.

Eller remake t.o.m.
Hursomhelst känns det allt för gammalt för att jag vill spela det

Medlem

Tvåan var ju överlägsen trean i allt utom grafiken så japp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

3an var sämst i serien, så varför inte 1an eller 2an? Mycket bättre spel.


signatur

I drank what?

Medlem

Ettan och tvån är överskattade, trean är det bästa spelet i serien.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Rent grafiskt är spelet fortfarande ok för att vara från 2011. En remaster av tvåan hade smakat bättre.

Gissar att ägaren THQ Nordic vill mjölka lite innan de släpper SR5.

Medlem

Som tidigare nämnts, tvåan var ju bäst i serien, och hade varit mycket mer lockande för min del, speciellt som det är så överjävligt bökigt att försöka få det funka på en modern pc, även MED alla custompatcher och processorspeedhacks och allt möjligt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Rent grafiskt är spelet fortfarande ok för att vara från 2011. En remaster av tvåan hade smakat bättre.

Jag älskade tvåan. Har dock inte kunnat spela det på länge då det inte fungerar som det ska på moderna os. Kräver typ XP, annars får fysikmotorn spel, och allt går typ i 2x hastighet. Hade räckt för mig om de fixade det. Finns diverse hack och workarounds, men de borde fixa det officiellt. Pallar inte hålla på med massa skit.

Medlem

Spelat alla spel på Xbox 360 och jag tycker nog 4an är sämst.
Jag tycker nog att 2an var bäst sen känns det som allt spårade ut för mycket.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem

Tröttnade på serien efter 2:an vilket jag personligen tyckte var det bästa spelet i serien. Sedan flippade det ut och blev för tramsigt för min smak.

Medlem

Ett fullständigt magiskt spel som jag spelat igenom otaliga gånger på alla möjliga format. Framförallt så är det peak-galenskaps-roligt att spela igenom hela spelet i co-op över ett par öl.

Medlem

Trevligt. Har redan spelet på GOG, men kommer nog köpa det igen när det släpps till PS4.

Medlem

När ska ett spel släppas som tillåter enkel beckning i orten utan jättedildos eller flygande fordon va.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Mirage:

3an var sämst i serien, så varför inte 1an eller 2an? Mycket bättre spel.

Så du tycker fyran och Gat out of hell är bättre än trean?

Medlem
Skrivet av Loxus:

Så du tycker fyran och Gat out of hell är bättre än trean?

Jag vägrar erkänna 4ans existens.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar