Monstermys i över 4 timmar med analys av första The Witcher

Robot
Monstermys i över 4 timmar med analys av första The Witcher

Joseph Anderson tar sig an Witcher-spelen.

#joseph-anderson, #the-witcher


Medlem

Första Witcher spelet är otroligt dåligt. Fattar inte vad de tänkte där


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Första Witcher spelet är otroligt dåligt. Fattar inte vad de tänkte där

Tycker själv det är väldigt bra, gillade faktiskt det mer än 2:an.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fr0gg0.:

Tycker själv det är väldigt bra, gillade faktiskt det mer än 2:an.

Samma här. Tycker inte att det har åldrats särskilt väl vad gäller teknik och spelmekanik, men det var riktigt bra när det begav sig och huvudstoryns narrativ är alltjämt det starkaste i trilogin.

Medlem

jag klara första spelet för första gången för 3 veckor sedan. Storyn är riktigt bra men gud combat var jobbig och all back tracking blev alldeles för mycket back tracking. men storyn var värt arr plöja igenom jobbigt spel.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Första Witcher spelet är otroligt dåligt. Fattar inte vad de tänkte där

CD Projekt körde med en modifierad motor från BioWare, Aurora eller vad den hette som de förmodligen använt i KOTOR. Den hade sina begränsningar. Fast det förlåter inte striderna, de är ganska sega, plus backtracking som nämns här i tråden.
Dock vill jag poängtera att det var suverän atmosfär, likt andra Östeuropeiska spel såsom Stalker och Metro.

Skrivet av Duke_Gamer:

jag klara första spelet för första gången för 3 veckor sedan. Storyn är riktigt bra men gud combat var jobbig och all back tracking blev alldeles för mycket back tracking. men storyn var värt arr plöja igenom jobbigt spel.

Det är bra gjort att kämpa igenom det så här sent omsider, för jag antar att du har kört uppföljarna (eller?) och de är som lite annorlunda så att säga. Jag köpte spelet efter har kört demot innan release, och inte för annat det var helt fantastik intryck så var helheten intressant vill jag minnas, Tror t om att det är mitt första "riktiga" RPG då jag mest lirat andra typer av spel innan.

Gällande själva klippet så får man väl titta på det vid tillfälle...jösses, 4h? 1 timme brukar vara långt i denna genre,.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Har också kämpat mig genom det första spelet ... 2 gånger! Ge mig en medalj, eller i varje fall lite glasnudlar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Personligen så kom jag lite mer än halvvägs in i första spelet, combatsystemet fick mig att vilja hoppa från balkongen och hela romantikgrejen var stundtals smärtsamt pinsam

Trean har jag istället lagt ner mer timmar på än vad som kanske anses hälsosamt, och böckerna vet jag inte ens hur många gånger jag läst vid det här laget. Helt underbar franchise!

1
Skriv svar