Snart kommer Legos Super Mario-byggsatser till Europa

Robot
Snart kommer Legos Super Mario-byggsatser till Europa

Kommer med en interaktiv Mario, och en sedvanligt fet prislapp.

#lego-super-mario


Medlem

Behöver detta så värst!

Frilansare

Men Mario ser ju helt Duplo ut?

Medlem
Medlem

Jag för nästan lite mardrömmar när jag tänker på hur mycket det där kommer kosta.

Medlem

Prislappen ligger bara på 650:- för startsetet så det är inte så värst faligt... dock ser mario helt gimpad ut.

Inaktiv

Jag håller med om att Mario sett bättre dagar. Designen känns ej klockren. Är personligen inte intresserad av detta men om det leder till ett mario lego-spel.

Medlem

För tankarna till 80talet när all Mario-merch var helt off-model och förvriden 😆

Medlem

IT'S A ME... MAARIO


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av androsynth:

För tankarna till 80talet när all Mario-merch var helt off-model och förvriden 😆http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2007/04/ugly-lui...

Nja... Fast det där är ju Luigi, han har alltid varit den fula av bröderna.

Medlem

Jag hade dött för detta när jag vart liten! <3

Medlem

Fattar inte riktigt grejen med det här. Om tanken är att man ska "spela" med Mario och gå någon slags hinderbana som man bygger själv så lär ju det bli tråkigt riktigt fort då det inte kan vara någon form av utmaning när man själv bär på gubben. Känns rätt simpelt att undvika alla hinder.

Om det istället används av mindre barn som kanske inte har samma motorik vilket gör det lite mer utmanande så tror jag snarare på att de inte kommer att bygga några banor utan leka med alla delarna löst.

Blir en dyr grej som folk kommer tröttna på fort och snarare ha som dekoration än leksak.

Medlem
Skrivet av kveldulver:

Nja... Fast det där är ju Luigi, han har alltid varit den fula av bröderna.

Som lillebror själv har jag alltid mer hållit på Luigi än Mario. Jag förstår hans inre smärta att hamna i skuggan av min storebror. Men du har rätt, här får du en bild på den sexigare av de två 😏

Medlem
Skrivet av androsynth:

Som lillebror själv har jag alltid mer hållit på Luigi än Mario. Jag förstår hans inre smärta att hamna i skuggan av min storebror. Men du har rätt, här får du en bild på den sexigare av de två 😏

https://i.pinimg.com/originals/07/77/7b/07777ba9e976141c9c4ea...

Nu snackar vi, läcker! 😀

Medlem
Skrivet av kveldulver:

Nu snackar vi, läcker! 😀

Om Rowan Atkinson hade spelat som Mario 😄

Medlem

Asså gillar grejen och lär kunna bli samlarvärde i detta med. Men snälla, inte ens Wario är så ful. Gör om gör rätt..

1
Skriv svar