I Resident Evil 8: Village har Chris Redfield en nyckelroll, enligt rykte

Robot
I Resident Evil 8: Village har Chris Redfield en nyckelroll, enligt rykte

Ny dag, nya Resident Evil 8-rykten.

#capcom, #resident-evil-8


Inaktiv

Village lät ganska lamt som titel betraktat men som artikeln förklarar med de romerska siffrorna så räddar det upp lite

Medlem

Jag tänker på byn i Resident Evil 4 när jag läser "Village". I öst Europa där de galna invånarna kom med högafflar, motorsåg o andra verktyg. Längtar till ett nytt RE spel.

Sedan tänker jag även på byn i början på spelet i The Evil Within 1 som var rätt så creepy.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag tänker på byn i Resident Evil 4 när jag läser "Village". I öst Europa där de galna invånarna kom med högafflar, motorsåg o andra verktyg. Längtar till ett nytt RE spel.

Sedan tänker jag även på byn i början på spelet i The Evil Within 1 som var rätt så creepy.

Jag tänker på de tidigare ryktena om att det utspelar sig i ett snötäckt område i bergen i någon liten by. De okulta passar in på temat.

NuZ
Testpilot

Undra om Chris och skurken har en ”Slå på stenar mest matcho” tävling i spelet 😅 Så länge Chris slutat med roids och ser mer naturlig ut än han gjorde i 5an och Revalation så är det nog ett helt ok spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Häxor är riktigt läskiga. Bra val av antagonist om det stämmer. Sedan är Chris alltid trevlig att ha med i RE-serien.

Redaktör
Ponny
Skrivet av anon_119148:

Village lät ganska lamt som titel betraktat men som artikeln förklarar med de romerska siffrorna så räddar det upp lite

Håller helt med. Village lät intetsägande, men VIIIage är fiffigt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Förstapersonsperspektiv?Jag avstår.

1
Skriv svar