Kolla in The Witcher 2

Kolla in The Witcher 2

CD Projekt har inte samma budget som de "större" producenterna, men levererar ofta mycket bättre material... Det här blir ett toppenspel!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Man kanske borde skaffa ettan nu då:)

Medlem

Efter att ha sett alla filmer så funderar jag på att förboka spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Riktigt fint. Måste ge mig in i ettan igen, har inte klarat hela ännu.

Medlem

tycker garelt var snyggare i 1an men spelet var ju helt fantastiskt så 2 hoppas man blir nästan samma sak med.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Kommer lätt att bli ett köp. Älskar The Witcher EE. Beundrar verkligen CD Project för det som #1 säger. Många utvecklare får alla pengar i världen men lyckas ändå inte göra något bra.

CDP bevisar att man inte behöver cash för att göra ett bra spel :>

Medlem

tyckte 1an her helt sjukt bra så kommer garanterat köpa 2an med.

Medlem

Ett av de få spel som jag verkligen ser fram emot. Om bara fler av böckerna än de två som släppts hittills kunde bli översatta också så skulle jag bli en mycket lycklig man.

Medlem
Medlem
Skrivet av Erenthal:

Ett av de få spel som jag verkligen ser fram emot. Om bara fler av böckerna än de två som släppts hittills kunde bli översatta också så skulle jag bli en mycket lycklig man.

Visst är de underbara? : D

Medlem

Tycker Geralt ser bättre ut nu. Han såg ut som 50-årig gubbe i första spelet tyckte jag.

Medlem
Medlem
Skrivet av walter_iego:

CD Projekt har inte samma budget som de "större" producenterna, men levererar ofta mycket bättre material... Det här blir ett toppenspel!

Antagligen för att dom "större" producenterna lägger mer tid och pengar på grafiken eller något annat trivialt än att lägga resurserna på någonting mer väl investerat, som t ex en bra story.
Men vi européer får vad vi vill, dvs hjärndöda spel.
Jag ser mycket fram emot detta! Ser riktigt lovande ut.

Medlem

Tror tyvärr att de lägger ned aldelles för mkt resurser på o göra en massa effekter som man egentligen inte lägger märke till, t.ex det där med att vinden ändras.

Förhoppningsvis måste de inte kompensera det mot gameplayn eller storyn!

Medlem

Jag är helt såld på ettan, se bara till att spela med alla patchar / GOTY-versionen, bland det bästa som gjorts i rpg-väg.

Medlem

Riktigt imponerande, stor vill ha-faktor!

Nån mer än jag som funderar över om recensionsdiskussionen när tvåan kommer blir lik originalet? hihi ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Blir ett givet köp då ettan är hur bra som helst!
Dock så kan jag inte låta bli att oroas över alla förändringar från orginalet de nämner och från det lilla man sett hittills... Hoppas verkligen att jag har fel dock. Litar ändå på CDProjekt RED än så länge.

Medlem

kommer bli episkt!
älskade ettan! :), då körde jag Enhanced edition.. och det var fett awesome :), boobies XDDD

Men kan dom inte fixa tillbaka Geralts gamla hår?
han ser ful ut nu-1 xD


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Awesome! Men som någon tidigare sa var Geralt hetare i ettan

Medlem

Åhåhå, ser fram emot att samla nakenkort igen!

Skämt åsido, spelade klart ettan för nån vecka sedan faktist och ser verkligen fram emot 2:an nu.


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

Hell yeah! Ser riktigt bra ut, enda svaga i ettan var sista området. Snacka om utdraget.

Medlem

Ska låsa in mig när det kommer ut. 1:an var helt underbar.

Medlem
Skrivet av Blodsbrorsan:

Dom var tvungna att sätta Orlando Bloom i huvudrollen? Geralt såg mycket bättre ut i ettan, nu ser han så androgyn och genomgod ut. Men spelet kommer ju säkert bli bra ändå.

var det verkligen Geralt man såg i filmen då? Om du nu menar den personen..

Medlem

ettan var jävligt kul, men lite väl långt för min smak ( orkade aldrig spela klart), men ska ta mig i kragen och spela igenom spelet innan tvåan kommer.

Skrivet av Erenthal:

Ett av de få spel som jag verkligen ser fram emot. Om bara fler av böckerna än de två som släppts hittills kunde bli översatta också så skulle jag bli en mycket lycklig man.

första boken var helt okej tycker jag, den med små korta historier. Andra är lite väl utdragen, i know, i know det ska bli en triologi men lite mer action hade inte skadat. Sen vill jag inte läsa om en liten flicka med alvblod, jag vill läsa om Geralt

Medlem
Skrivet av schmuttah:

första boken var helt okej tycker jag, den med små korta historier. Andra är lite väl utdragen, i know, i know det ska bli en triologi men lite mer action hade inte skadat. Sen vill jag inte läsa om en liten flicka med alvblod, jag vill läsa om Geralt

Haha det påminner mig om att jag läste ut andra boken på Hultsfred förra året. Kommer inte ihåg ett smack av den förutom att den var bra... var kanske en aning berusad 24/7 så en fantasy bok var väl kanske inte det bästa sällskapet

Medlem

Inget tvivel om att det kommer bli minst lika bra som ettan

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:
Skrivet av walter_iego:

CD Projekt har inte samma budget som de "större" producenterna, men levererar ofta mycket bättre material... Det här blir ett toppenspel!

Antagligen för att dom "större" producenterna lägger mer tid och pengar på grafiken eller något annat trivialt än att lägga resurserna på någonting mer väl investerat, som t ex en bra story.
Men vi européer får vad vi vill, dvs hjärndöda spel.
Jag ser mycket fram emot detta! Ser riktigt lovande ut.

Det och en jävla massa marknadsföring

Medlem

Ser riktigt bra ut, givet köp

12
Skriv svar