Tack-video för Final Fantasy VII Remake innehåller PC-gameplay

Robot
Tack-video för Final Fantasy VII Remake innehåller PC-gameplay

Kommer datorspelarna också få strosa runt i Midgar efter tidsexklusiviteten?

#Final-fantasy-7-remake, #Square-enix


Medlem

Släpps det på pc eller?


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Släpps det på pc eller?

kanske om ett år.

Medlem

ps4-exklusivt i ett år tror jag


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tror/killgissar att det bara kommer till PC, ej Xbox.

Medlem

1:05 i klippet står det play first on playstation 4 "until 4/10/2021" i nedre delen av bilden.
Är det måhända så lång tid vi får vänta tills exklusiviteten löper ut?

Avstängd

Trodde faktiskt att det redan var 100% bekräftat till PC.

Skribent
Skrivet av zaphod.iv:

1:05 i klippet står det play first on playstation 4 "until 4/10/2021" i nedre delen av bilden.
Är det måhända så lång tid vi får vänta tills exklusiviteten löper ut?

Ja, att det är tidsexklusivt i ett år vet vi sedan tidigare

Medlem

Vissa spel, som last of us och detta, skulle jag om jag var Sony och girig inte släppa någon annanstans.
Inte efter ett år heller.
Men nu är jag Niklas och inte Sony, o jag ska dubbeldippa och köpa spelet igen på pc senare.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Trodde faktiskt att det redan var 100% bekräftat till PC.

Hade jag också för mig...

Gen
Medlem
Skrivet av rmpyro:

Släpps det på pc eller?

Med tanke på att de flesta FF spel nu finns på PC är det inte "om" utan "när" FF7 släpps på PC.

Medlem

Tror ni det kommer finnas begagnade spel, eller behöver man spara del 1 skivorna för kommande delar?

Medlem

Förhoppningsvis kommer även moddar som fixar det i mitt ttcke idiotiska beslutet att göra om battles till action. Nått i chrono trigger still hade vart nice

Avstängd
Skrivet av TheWarlock:

Förhoppningsvis kommer även moddar som fixar det i mitt ttcke idiotiska beslutet att göra om battles till action. Nått i chrono trigger still hade vart nice

Är ju bara att spela classic mode så har du i stort sett samma spelsätt som originalet. Bry dig inte om att det läget kallas "easy", det är snarare normal som borde kallas "tedious".

Med det sagt så är det också viktigt att poängtera att detta faktiskt inte är en remake utan en alternativ version av originalet med en annan tidslinje. Och nej, det är ingen spoiler. Det är något som borde informerats om innan många av oss blev gruvligt besvikna.

1
Skriv svar