Lär dig allt om Halo: Reach-betan

Robot
Medlem
Lär dig allt om Halo: Reach-betan

Halo2 Meets Battlefield ? NEj ser as nice ut synd Xboxen är paj =( får kanske ta o lagga den


signatur

Rwa?

Medlem

Äntligen säger jag bara, synd bara att guldet har precis tagit slut


signatur

/Nordis

Medlem

Önskar jag hade ODST nu

Medlem

Ska inte säga att det är den färskaste nyheten, men who gives a fudge.

Blir till att fiska upp ODST så att man har något för sig fram till Red Dead Redemption.

Medlem

min odst skiva är repad så den kan inte läsas hoppas game kan fixa den

Medlem

Schhh Dont Tell Sage He'll Nerf It!


signatur

biltemakörv

Medlem

Killen @ 07.44 ser ut som de flesta karaktärerna i Brink.

Medlem

Jo den här videon har man ju sett ett litet antal gånger Men det är inget fel med att titta på den en gång till.. för det är det värt =D Spelet är ett måste när man självklart älskar Halo =D

Inaktiv

Lysande sickan!

Fan vad jag kommer älska detta spel!! <33

Medlem

Vad är det som är så fantastiskt med detta lir? Storyn? Grafiken? Fysiken? Openworld? tell me :>


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Vad är det som är så fantastiskt med detta lir? Storyn? Grafiken? Fysiken? Openworld? tell me :>

Storyn, karaktärerna, fysiken, de stora världarna, mängden vapen och att de är balanserade, väldigt få buggar, innovativ AI, bra multiplayer, varierade spelsätt, bra anpassat till kontrollen etc.
Det är ett bra spel helt enkelt, kul att spela själv men ännu bättre med vänner, väldigt få buggar och (förhoppningsvis) balanserade vapen bör ge fint MP. Samt att kontrollen brukar vara riktigt skön, fast det är på konsol

Medlem

Det bästa Halo-spelet än så länge är ettan enligt mig, resten har bara varit besvikelser. Det här ser intressant ut, men jag ska inte ha några höga förväntningar...

Medlem

REACH KOMMER BLI SÅ AWESOME!!!

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Golvis:

Vad är det som är så fantastiskt med detta lir? Storyn? Grafiken? Fysiken? Openworld? tell me :>

Storyn, karaktärerna, fysiken, de stora världarna, mängden vapen och att de är balanserade, väldigt få buggar, innovativ AI, bra multiplayer, varierade spelsätt, bra anpassat till kontrollen etc.
Det är ett bra spel helt enkelt, kul att spela själv men ännu bättre med vänner, väldigt få buggar och (förhoppningsvis) balanserade vapen bör ge fint MP. Samt att kontrollen brukar vara riktigt skön, fast det är på konsol

Allrighty Grumble! Bara för din skull skall jag faktiskt svälja stoltheten och begrunda spelet, jag ska leta upp någon polare som ska införskaffa det och ge spelet en ärlig chans!

Jag provade Halo 2, tror det var det åtminstånde, stelt, repetivt och kala miljöer, det måste ha varit till Xbox, portat till PC, kan ju iaf inte bli sämre än den upplevelsen


signatur

Retro.

Medlem

Halo 1 var bra, Halo 2 var bättre Halo 3 var riktigt bra!
Typ ODST var inte ens värt fodralet. Fattar inte varför ni gnäller på Halo 2 o 3.

Medlem

ODST är det sämst Halospelet jag har testat, inte att rekomendera.

Medlem

Bara jag som verkligen gillade ODST? Det var helt klart annorlunda än tidigare halo-titlar, men på ett bra sätt. Sköna karaktärer, härlig film-noir stämning när man smyger omkring i staden på natten och måste planera hur man ska gå för att undvika patruller, komma till ammostashes osv osv. Och sen fullt ös när under flashback-uppdragen. Säger inte "Gör alla halo som odst!" utan menar bara det jag säger: Jag gillade ODST.
Reach ser guld ut! Bring on may 3!!


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

höhö grumble, vart är ditt fantastiska spel?


signatur

Retro.

1
Skriv svar