Seinfeld som äventyrsspel ser förvånansvärt bra ut

Robot
Seinfeld som äventyrsspel ser förvånansvärt bra ut

Dessvärre saknar upphovsmännen rättigheterna och behöver nu internets hjälp.

#Seinfeld, #peka-och-klicka


Medlem

Aldrig velat spela ett spel så mycket. lol.
Ska vara Art Vandelay. Syssla med import & export!


signatur

- pixelfantast

Medlem

Inte så konstigt. En av tidernas skönaste serier så

Medlem

Jag skulle vilja spela som Ruthie Cohen dock =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ge mig nu!!! Its Gold Jerry, Gold!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag skulle vilja spela som Ruthie Cohen dock =/

kärringen i kassan? lol...

Fragtjuv

Wow. Det hade varit fantastiskt att få spela.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av skymf:

Aldrig velat spela ett spel så mycket. lol.
Ska vara Art Vandelay. Syssla med import & export!

Och arkitekt!

Medlem

En av mina favoritserier genom tiderna! Giddy up!

Medlem

Jag fullkomligt avskyr denna serie. Men jag gillar dock stilen på dethär "spelet"

Medlem

I’m an arcitect.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Sompe:

Jag fullkomligt avskyr denna serie. Men jag gillar dock stilen på dethär "spelet"

well bättre än dagens skit serier . det är kul hur relevanta många av skämten är 20 år senare ändå, dagens serier är ett skämt...

Medlem

At that moment, I was a marine biologist

FM-guru
F.d. Sisyr

I brist på spelet så får det bli en mini-Seinfeld-mara nu på studs.

Skribent

Puddy måste få vara med på ett hörn. Skönaste sidokaraktären! Och Mr Peterman!

Medlem

-"And you want to be my latex salesman..." 🙂

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

well bättre än dagens skit serier . det är kul hur relevanta många av skämten är 20 år senare ändå, dagens serier är ett skämt...

Håller med till 100%. Kollar man dagens humorprogram så vill man spy. Seinfeld kan man kolla repriser av närsomhelst och ändå bli underhållen. Tidlös humor

Skrivet av Sisyr:

I brist på spelet så får det bli en mini-Seinfeld-mara nu på studs.

Skaffade viaplay enbart för att kunna bingea Seinfeld 😅

Medlem

Bra serie, skulle definitivt spela det här spelet om det blev av.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Soup Nazi, tveklöst. "Back of the line!"


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

The ocean were angry that day my friend!

Medlem

Hade köpt direkt om det var ett riktigt spel.

Skribent
Skrivet av Fargo:

The ocean were angry that day my friend!

I said, "Easy, big fella!"

Medlem
Skrivet av Sompe:

Jag fullkomligt avskyr denna serie. Men jag gillar dock stilen på dethär "spelet"

Tvärtom för mig. En av mina favoritkomedier men spelet skulle jag inte ens röra. Dagena komediserier har ingen chans mot Seinfeld Vänner och Fresh Prince. Enda som är sevärd är Big bang theory.

Medlem

Seinfeld är för mig extremt överreklamerad. Visst kan den vara rolig till och från, men det är extremt mycket samma sak om och om igen.
För mig är How I met your mother, Vänner och The Big Bang Theory mycket roligare serier.

En serie som verkligen har vuxit på mig är Modern Family. Kan rekommenderas för er som missat den (som jag hade)

Medlem

Roligt! Hoppas det blir av.

Medlem

Hade lätt köpt detta. Älskar Seinfeld och som många föregående talare sagt, skämten står sig än idag. Tidlös serie!


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Jiminy:

Håller med till 100%. Kollar man dagens humorprogram så vill man spy. Seinfeld kan man kolla repriser av närsomhelst och ändå bli underhållen. Tidlös humor

Skaffade viaplay enbart för att kunna bingea Seinfeld 😅

Bland den bästa TV-produktionen som gjorts faktiskt. Däremot fastnade jag inte alls för "Curb your enthusiams" (Simma Lugnt Larry) som många hävdar ska vara likvärdigt.

Seinfeld flyttar till Netflix 2021 förresten. Uppskalat till 4K sägs det vara också.

https://m3.idg.se/2.1022/1.723600/netflix-seinfeld

Medlem
Skrivet av Shadee:

Bland den bästa TV-produktionen som gjorts faktiskt. Däremot fastnade jag inte alls för "Curb your enthusiams" (Simma Lugnt Larry) som många hävdar ska vara likvärdigt.

Seinfeld flyttar till Netflix 2021 förresten. Uppskalat till 4K sägs det vara också.

https://m3.idg.se/2.1022/1.723600/netflix-seinfeld

Håller med om Curb. Har försökt sätta mig in i det några gånger men fastnar aldrig riktigt vilket är synd då serien rosats så mycket från flera håll.

Medlem
Skrivet av jonis:

Soup Nazi, tveklöst. "Back of the line!"

”No soup for you!!”

Medlem
Skrivet av Shadee:

Bland den bästa TV-produktionen som gjorts faktiskt. Däremot fastnade jag inte alls för "Curb your enthusiams" (Simma Lugnt Larry) som många hävdar ska vara likvärdigt.

Seinfeld flyttar till Netflix 2021 förresten. Uppskalat till 4K sägs det vara också.

https://m3.idg.se/2.1022/1.723600/netflix-seinfeld

"Kvaliten" kommer ju vara sämre om det är widescreen vilket jag kommer förutsätta att det är. Alla WS versioner av seinfeld är sämre, eftersom dom klippt vertikalt för att bredda horisontellt, då det aldrig spelades in i WS. Resultat: Man ser mindre.

Svt visar Murder she Wrote just nu, i HQ fast 4:3, det ser mycket bra ut, så vill man se Seinfeld.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar