Klar med Battlefield V? Spana in Enlisted från War Thunder-studion

Robot
Klar med Battlefield V? Spana in Enlisted från War Thunder-studion
Medlem

Ser onekligen intressant ut, får dom till lagget som jag upplevde i videon mellan skott och träff så kan nog detta bli riktigt bra.

Då det är samma utvecklare som WT så finns det otrolig potential i striderna med alla fordon.

Medlem

Ett spel med 0 i rekyl på vapnen, nej tack.

Medlem

Bara jag som undrar när RTCW: Enemy Territory återuppstår med all sin enkelhet och briljanta gameplay? Det här är lite för "over the top" för mig. Ta er in, stjäl ett dokument och ta er ut, eller, förstör pumparna. Izi pizzy.

Gnällkuk

Kommer nog att testa det, däremot tycker jag det är sjukt störigt när vapenmodellerna är gigantiska. ADS och den täcker typ halva skärmen, men siktet är lika litet som innan nästan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Njae, f2p-spel är inget för mig. Känns oftast väldigt B, grindigt och nerklottrat med valutor, reklam och skräp.
Men det var rätt snyggt!

Önskar att en stor studio kunde göra ett riktigt snyggt spel i samma anda som Squad eller Post Scriptum. Det är spel jag lagt mycket tid på. Skitskoj men lämnar en del att önska i grafikväg.
(jaa, inlevelse och grafik är viktigt för mig)

Medlem

Jag älskar allt Ww2 men detta känns gjort nu. Hell let loose och Post Scriptum har redan försökt och dom sög hårt. Allt blir bara en jäkla röra av springa skjuta. Plus att det är early access. Zzzzzzz

Medlem

Hoppas det blir bra, det är bara alpha än så förhoppningsvis fixar dom till det.

Är det bara jag som gillar BF5?


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Bara jag som undrar när RTCW: Enemy Territory återuppstår med all sin enkelhet och briljanta gameplay? Det här är lite för "over the top" för mig. Ta er in, stjäl ett dokument och ta er ut, eller, förstör pumparna. Izi pizzy.

Instämmer!

Kommer även ihåg gamla goda Medal of Honor som hade flera sådana uppdrag, myspys.

Medlem
Skrivet av baggso:

Ser onekligen intressant ut, får dom till lagget som jag upplevde i videon mellan skott och träff så kan nog detta bli riktigt bra.

Då det är samma utvecklare som WT så finns det otrolig potential i striderna med alla fordon.

Var väl inget direkt lagg i videon? Han sköt ju på ungefär 100-150m i många fall.
Det har nog mer att göra med att det inte är ett hitscan spel.

Medlem

Grafiken påminner väldigt mycket om Cuisine Royale.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Grafiken påminner väldigt mycket om Cuisine Royale.

Cuisine Royal var en miljö de använde för att testa assets i till det här spelet.
Sen släppte de det som ett aprilskämt.

1
Skriv svar