Karantän-Stream - Green Hell

Robot
Medlem

Du kan bära upp till 6 blad eller 3 long sticks/logs på en gång : )

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av virror:

Du kan bära upp till 6 blad eller 3 long sticks/logs på en gång : )

Haha, märkte det sedan! Har du lirat mycket?


signatur
Medlem

Har sett av en del recensioner att överlevnadssysslorna känns för konstanta och ologiska, hur kändes den aspekten?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Witchfinder:

Har sett av en del recensioner att överlevnadssysslorna känns för konstanta och ologiska, hur kändes den aspekten?

Nu spelade jag bara en dryg timme i ren överlevnad men överlag blev jag impad. Som någon skrev på Steam, det finns väldigt mycket saker som kan döda dig och få saker som hjälper dig överleva.


signatur
Medlem

Jag har spelat en del coop och gillar verkligen komplexiteten och svårigheten. Dock lär man sig ganska snabbt och då blir det inte jättesvårt, har dock inte spelat storymode än. Coop finns ju bara i sandbox.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av virror:

Jag har spelat en del coop och gillar verkligen komplexiteten och svårigheten. Dock lär man sig ganska snabbt och då blir det inte jättesvårt, har dock inte spelat storymode än. Coop finns ju bara i sandbox.

Nu vet jag inte vad som händer senare i story mode men första halvtimmen kändes ändå mer ombonad än väntat. Sedan hamnar man ju vad som verkar vara samma sandbox som i survival.


signatur
Medlem

Jag spelade Green hell en del förrut, riktigt kul överlevnadsspel! Grafiken är otrolig.
Men när jag skulle prova det igen för ett par veckor sedan så är spelet ospelbart för mig p.ga. för låg FOV.
Jag vet inte vad som ändrats, men när jag spelade det förut så var det inga problem.
Det går enbart att sätta 80 som max, de skulle behöva fixa så att man kan sätta minst 90 eller 100. För nu är det som att titta in i ett teleskop när jag spelar, ungefär.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sweclockern:

Jag spelade Green hell en del förrut, riktigt kul överlevnadsspel! Grafiken är otrolig.
Men när jag skulle prova det igen för ett par veckor sedan så är spelet ospelbart för mig p.ga. för låg FOV.
Jag vet inte vad som ändrats, men när jag spelade det förut så var det inga problem.
Det går enbart att sätta 80 som max, de skulle behöva fixa så att man kan sätta minst 90 eller 100. För nu är det som att titta in i ett teleskop när jag spelar, ungefär.

Skumt! Hade en fov-slider i spelet, men den kanske bara gick upp till 80. Brukar inte vara så känslig.

Tröskeln är verkligen hög. Känns som man behöver dö många gånger innan man börjar få upp om saker.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skumt! Hade en fov-slider i spelet, men den kanske bara gick upp till 80. Brukar inte vara så känslig.

Tröskeln är verkligen hög. Känns som man behöver dö många gånger innan man börjar få upp om saker.

Yes! Där finns en slider, den sträcker sig mellan 60-80 om jag minns rätt. Jag brukar inte vara så känslig för det heller. Efter lite googlande verkar en del ha problem med det. Jag hoppas att de fixar det i en kommande patch.

1
Skriv svar