Källa som haft rätt förut hävdar att nytt Assassin's Creed snart avslöjas

Robot
Källa som haft rätt förut hävdar att nytt Assassin's Creed snart avslöjas
Medlem

Oj vad jag längtar efter detta. Älskar miljöerna i Origins och Odyssey. De mytologiska inslagen är häftiga också, fast hoppas att de hålls på en lagom nivå.

Medlem

Hoppas de väljer vikingatiden då det inte finns så mycket av det inom spelvärldar. UBIsoft kan nog göra det otroligt maffigt då Odyssey och Origins var så pass bra spel.

Angående Ghost Recon: BreakPoint så köpte jag det för 1 månad sedan och jag gillar verkligen inte de där satans drönarna som flyger omkring o spanar o jävlas. Känns inte som Ghost Recon: WildLands alls som var ett spel jag hade riktigt kul med trots UBIsofts nya annorlunda väg med serien.

Skrivet av KalleKlopp:

Oj vad jag längtar efter detta. Älskar miljöerna i Origins och Odyssey. De mytologiska inslagen är häftiga också, fast hoppas att de hålls på en lagom nivå.

MeToo. Fantastiska stora och vackra världar att utforska. Jag njöt verkligen av dessa 2 genomspelningar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Hoppas innerligt att de lämnar Ubisoft-receptet och verkligen vågar ta nytag á la God of War nu, även om jag inte tror att det blir så.

Medlem

Skall bli intressant att se om det har vr stöd eller inte.

Ubisoft anställde nimsony aka mr locomotion för ett ej utannonserat projekt.

Medlem

Hoppas verkligen att man gör något åt optimeringen i detta spel. Origins tycker jag flöt på väldigt bra, men i Odyssey var den verkligen värdelös. Det är väl mest en dröm att det skulle flyta på bra, men man kan hoppas iallafall.

Medlem

Rom Augustus ffs! Vikingatiden kan aldrig bära 150 timmars spel.

Medlem

Vikingatiden hade väl vart ok. Men skulle det bära av mot skandinaviska länderna hade jag nästan hellre hoppats på 1800 tal. Skulle älska uppleva våra huvudstäder på det sättet


signatur

Ultrazine

Medlem

Om det nu blir vikingatiden så ser jag två möjliga situationer. Det ena är att det blir relativt "kalt" om det ska utspela sig på hemmaplan, mycket småhus och hoppande mellan träd. En given lösning som jag hoppas att Ubisoft skulle använda sig av, är att man spelar som vikingar ute på räder. Vi får alltså åka båt och erövra större slott och dylikt. Åka till svarta havet, medelhavet, Donau etc.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Hopas de tonar ner grinden från Oddysey. Första timmarna var otroligt bra innan storyn låser sig bakom en enformig grind av samma skit.

Kunde inte ta mig vidare tillslut, hade inte roligt överhuvudtaget.

Skrivet av CARTMAN:

Angående Ghost Recon: BreakPoint så köpte jag det för 1 månad sedan och jag gillar verkligen inte de där satans drönarna som flyger omkring o spanar o jävlas. Känns inte som Ghost Recon: WildLands alls som var ett spel jag hade riktigt kul med trots UBIsofts nya annorlunda väg med serien.

Agreed! Älskade Wildlands och förstår inte hur man kan sabba en uppföljare så mycket som de lyckades göra med Breakpoint, kontrollerna är hemska och gameplay är hjärndött. De måste haft beta testare som sagt att sett sög men då var det försent eller nått.

Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Hopas de tonar ner grinden från Oddysey. Första timmarna var otroligt bra innan storyn låser sig bakom en enformig grind av samma skit.

Kunde inte ta mig vidare tillslut, hade inte roligt överhuvudtaget.

Bra beskrivning. Har älskat AC-serien sen första spelet med Black Flag som höjdaren i serien. Men i och med Origins och Odyssey (som jag gav upp på) så började den hjärndöda grinden för att antingen på ett artificiellt sätt förlänga spelet eller för att frustrera spelaren så denne köper en massa in-game skit för att komma vidare. Oavsett vilka häftiga miljöer de skapar till nästa release så blir det inget köp om det är samma anus-grind.

1
Skriv svar