Rykte: Activision återupplivar Goldeneye

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Grumbledock:

N64-kontrollen var ruskigt konstig.

wuuuut?

N64-kontrollen var ju den bästa kontrollen genom tiderna, mjukare gummi på joysticken så hade den varit fulländad.

Japp, den var i stort sett perfekt förutom att analoga styrningen till sist tappade motståndet.
Rare lyckades få till nära nog fulländad styrning i Goldeneye.

Spelade många många timmar med spelet och kände mig väldigt nöjd när jag lyckades låsa upp allting i spelet vilket inte var helt enkelt.

Inaktiv
Skrivet av V1per:

Det kommer ju främst förstöras p.g.a att kontrollen tvingas bytas ut... Xbox kontrollen är helt värdelös jämfört med N64 kontrollen.

oookej,, Tror det är nostalgin som spelar dig ett spratt här. Jag spelade N64 för nåt år sen och kontrollen kändes rätt beige nu faktiskt.

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Grumbledock:

N64-kontrollen var ruskigt konstig.

wuuuut?

N64-kontrollen var ju den bästa kontrollen genom tiderna, mjukare gummi på joysticken så hade den varit fulländad.

Alla har sin smak

Inaktiv
Skrivet av V1per:
Skrivet av Grumbledock:

N64-kontrollen var ruskigt konstig.

wuuuut?

N64-kontrollen var ju den bästa kontrollen genom tiderna, mjukare gummi på joysticken så hade den varit fulländad.

Sätt dig och lira Halo och Gears of War med N64-kontrollen? Man kan inte jämföra det.

Ser du?

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Goldeneye.... fina minnen. "MAN FÅR INTE ANVÄNDA GOLDEN GUN!"

Golden gun och Oddjob va emot alla regler

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Grumbledock:

N64-kontrollen var ruskigt konstig.

wuuuut?

N64-kontrollen var ju den bästa kontrollen genom tiderna, mjukare gummi på joysticken så hade den varit fulländad.

Smaken som baken, måste säga GC eller 360 kontroll som de bästa. N64 kontrollen gick ju sönder hela tiden...

Medlem
Medlem

Haha! Känns som att folk har satt Goldeneye på en jävla piedestal. Det är ett bra spel, det lever vidare på nostalgi etc. etc., men ett speciellt bra spel är det ändå inte.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Haha! Känns som att folk har satt Goldeneye på en jävla piedestal. Det är ett bra spel, det lever vidare på nostalgi etc. etc., men ett speciellt bra spel är det ändå inte.

Get him boys!

Medlem

finns en under bar sorce mod Golden eye är det bästa spelet

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Toomsie:

Goldeneye.... fina minnen. "MAN FÅR INTE ANVÄNDA GOLDEN GUN!"

Golden gun och Oddjob va emot alla regler

Äh, golden gun var ju bara rolig, att den sköt långsamt+lite småsvårigheter att sikta kompenserade rätt bra för skadan. Oddjob däremot är totalförbjuden, och hon den korta scientisten.

Skrivet av Rurounin:
Skrivet av toern:

men var det verkligen så bra eller var det mer att det var ett fps till konsol som inte var dåligt?

Det senare, de som spelat FPS på PC tidigare var inte lika imponerade.

Jag har spelat fps sen wolfenstein 3d och tycker att GE äger. Det kanske inte är/var den bästa fps:en, men att lira fyra personer splitscreen var helt otroligt roligt, oavsett om kontrollerna eller spelet inte var helt perfekta.

Medlem

Tyckte inte direkt om spelet golden eye, Hade riktigt svårt med N64-grafiken. :/ men filmen räknar jag som en av dom bättre James bond filmer

Medlem

N64 kontrollen var ju helt värdelös xD

Medlem

Doom gick att återuppliva, Wolfenstein lika så. Dock ser jag inte hur i helvete dom ska lyckas med Golden Eye. Ungefär som att säga "Hmm, tetris var ett populärt spel. Det gör vi ett mmo av."

Medlem

Jag vill helst ha en riktigt bra remake istället för en uppföljare.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Då så måste ju Brosnan vara Bonds ansikte.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar